Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssa med ei dame på byen. Er det utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest Rolf

Hei!

Dette er sikkert tråd nr 10.000 om utroskap, men whatever.

Jeg var på byn sammen med et par kompiser i helga. Vi dansa og styra sammen med noen random MILFs, og uten å tenke noe særlig kyssa jeg hu ene -- relativt kort. Men er dette utroskap, og noe jeg burde fortelle dama? Jeg er veldig glad i henne og alt det der (orker ikke rante evig lenge om hvor mye hun betyr for meg).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Rolf

Det de ikke vet har de ikke vondt av.

Hold kjeft og glem hele greia.

Dersom du tror at ærlighet varer lengst i et forhold har du sett for mye Hollywood-kliss ;)

Hehe! Fenomenalt svar, MogensAlfonse! Var vel egentlig akkurat dette jeg ville høre =D

Lenke til kommentar

Det er så mange som tror at vi jenter fortjener å vite det, dersom dere gutta har gjort noe dumt.

Det vil vi ikke!!!

Vi gjør like mye dumt som dere, og vi forteller det aldri!

Jaaaa, alle vi jenter er helt like, hihihi!

Nei, nå må du gi deg med talspersonrollen din. Det er usømmelig. Jeg hadde forresten ville vite om min kjæreste hadde kysset en random dame på byen, men det er vel mest fordi det er så langt fra hva han er kapabel til å gjøre at det faktisk hadde betydd ganske mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg gjør ingenting "dumt" mot kjæresten min som å kysse folk jeg møter på byen, og nekter å tro at noen av venninnene mine gjør det heller, og den ene gangen det har skjedd så ble det fortalt til kjæresten, og han tilga henne.

Edit: hvordan klarte jeg egentlig å overse to av Mogen sine innlegg?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Rolf

Spørsmålet er vel heller om han vurderer å si det for å lette samvittigheten, for å være ærlig, eller om han vil si det fordi han er redd for å bli busta.

Ja, de så det, men mente at dette ikke var noe å være redd for. "Du hakke vært utro", sa de... Jeg har vel egentlig ikke noe lyst å si det. Tror det vil lage mer røre enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller om han vurderer å si det for å lette samvittigheten, for å være ærlig, eller om han vil si det fordi han er redd for å bli busta.

Ja, de så det, men mente at dette ikke var noe å være redd for. "Du hakke vært utro", sa de... Jeg har vel egentlig ikke noe lyst å si det. Tror det vil lage mer røre enn nødvendig.

Spørsmålene jeg ville stilt meg selv, ettersom det er du som vet svarene er:

1. Vil damen din bli veldig sur eller ta det tungt dersom hun får vite det?

2. Er sannsynligheten stor eller til stedet for at hun får vite det gjennom de andre som vet dette ?

Dersom 2 er ingen eller liten, så ville jeg holdt munn uavhengig av svaret på spørsmål 1.

Dersom 2 er stor, f eks at dine kompiser ofte er med damen din og forteller sånne ting og svaret på 1 er svært sensetivt, så er det nok adskillig bedre om hun får høre det av deg.

Hadde dette vært utroskap hadde jeg hatt en helt annen holdning, men i og met at det er et kyss så er det ikke nødvendig å lage liv og røre...

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Skjønner at trådstarter vil ha svar som gjør at han kan holde dette for seg selv. Men hva vi mener betyr ikke en dritt. Til trådstarter: Hva ville damen din synes om du fortalte hun dette? Synes hun det er greit at du kysser andre? Kjipt å drite seg ut, men ting pleier å få sine konsekvenser.

Lenke til kommentar

Veldig dårlig spørsmål, JA! Spørsmålet ditt burde være : I hvilken grad er dette utroskap?

Svaret er at å kline med ei jente på byen ikke er det værste du kan gjøre og syns vel det er ganske mildt. Om du skal si det så si det med stor medynk, og konsekvensen: Du får neppe gå på byen uten hun de nærmeste månedene :) Men om du elsker dama di, så er ikke dette noe problem ;)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vell heller hva slags forhold du har. For min del ville jeg ikke nølt et sekund med og fortelle noe slikt til min bedre halvdel, av den grunn at hun tidligere har vært åpen og ærlig med meg om slikt. Dog, jeg ville aldri gjort noe slikt selv, finner det moralskt forkastelig.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe imot å leve med det du har gjort så kan du holde munn. Men synes du burde la kjæresten din bestemme om det er en big deal eller ei, det er vel det minste du kan gjøre når du går på byn og kysser andre?

Lenke til kommentar

Anbefaler trådstarter å si det. Det er ikke opp til deg alene å bestemme hva som er okei og ikke okei, det er opp til deg og dama i fellesskap. Hvis du synes det er okei, og hun ikke, så er det ikke okei. Bedre å si det enn at hun får det med seg på en annen måte, da blir det plutselig mye mer alvorlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...