Ratleto Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Takk for et hyggelig mini-treff, folkens. :-) Vi ble bare arela, lessis, pakarang og meg, og det var kaldt, og de var sol, snø og regn, men det ble da noen bilder. Jeg starter med litt abstrakte bilder jeg tok i Ilabekken, der vi stoppet for at pakarang skulle mate litt ender. Naturens egen kunst: Alv Naturens egen kunst: Abstrakt Naturens egen kunst: Gribb Og så litt mer vanlige ting. Noen vinduer: Himmel og glass: Ilabekken i S/H: En måke på 50 mm: Fotografer fotograferer kameraovervåket område. Eller kameraer overvåker kameraovervåket område. Eller blir kameraer overvåket av fotografer? Endret 1. mai 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Du store alpakka.... det var kjempe fine bilder! WAOW.... nok en gang må jeg gå meg en tur til... Og tusen takk for en hyggelig ettermiddags tur! Endret 1. mai 2010 av pakarang Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Denne turen i Trondheim vil jeg huske som den dagen det var fire årstider i løpet av noen minutter, typisk trøndervær. Det var 1. mai og offentlig flaggdag over hele verden. I Trondheim var det vind. Vi gikk oppover ilabekken, startet der bekken møter sjøen. Litt oppe i bekken er det en kulp hvor det er ender. Måsene kom veldig fort når det ble snakk om mat. Her sitter de og har overblikket over situasjonen. Ilabekken har noen fall nedover mot sjøen. Som sagt så var det vær, snø og hagl når akam er på tur. Fikk også noen av gåsunger. Takk for et hyggelig treff i Trondheim Endret 1. mai 2010 av lessis Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Morsomme bilder Ratleto. Tydelig at ingen ser det samme på tur. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Det ble ikke så fryktelig mange bilder men noen ble det iallefall... Nok en gang tusen takk alle sammen for ett hyggelig mini-treff idag. Håper dere ikke ble alltfor kalde. Resten av bilene har jeg lagt ut her: One day - One Walk - Four Seasons Er spent på fuglene gjennom Nikon... Endret 1. mai 2010 av pakarang Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg (vi?) hadde satt pris på om du la inn flere bilder her, pakarang. Er liksom her vi samler bildene etter turen. Jeg vet det er litt jobb (jeg legger også ut noen bilder på Flickr selv, så jeg vet det blir dobbel jobb), men det er altså så mye bedre å få samlet alt på ett sted. pakarang: de bildene av vann med skum i (de abstrakte) var bare griseflaks, altså. Jeg tok noen bilder når jeg så at det kunne se interessant ut, men ante ikke at det dukket opp både en alv og en gribb. lessis: Jepp. Er noe av det som er best ved disse turene. arela: venter på bildene dine bare nå. Endret 1. mai 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Takk for nok en trivelig tur i både trivelig og utrivelig vær. Først litt maritimt Flotte farger i Ila 1. mai, er vi så gla'i og Industri Ilabekken og akamistene Pikene på broen (tittelen høres kjent ut :-) ) En pip-pip må selvfølgelig være med: Er dette paraplyen som var med i studiosettet ditt, Ratleto? Nesten skarpt på 1/6 sekund Mot Steinberget i uværet Lenke til kommentar
lessis Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Pakarang Mange flotte bilder, men jeg får ikke sett hele bildet på en gang, må bla meg nedover. Du fikk virkelig til noen flotte måker også. Ratleto Likte særs godt det med 1/6 sekund. Prøvde meg der selv, men var ikke førnøyd. Tok også flere av pip-pipen (spurv) men de liksom forsvant i gresset. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fine bilder allesammen! Intressant at få se hvor dere gikk denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå