Varmo Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) 02.05.10 Liverpool - Chelsea Kampstart: 14.30 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: A. Wiley Liverpool tar i mot et gulljagende Chelsea til årets siste kamp på Anfield, og den nest siste totalt. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Johnson-Carragher-Kyrgiakos-Agger ---Mascherano--Gerrard--- Maxi--Aquilani--Babel ----Kuyt---- Mulig startoppstilling - Chelsea: ----Cech---- Ivanovic-Terry-Alex-A.Cole J.Cole-Ballack-Lampard-Zhirkov ---Anelka--Drogba--- Endret 2. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Faen, når jeg så det bildet så tenkte jeg med en gang "helvete så jeg elsker Lampard mer enn Gerrard" men faen, i morgen må jeg jo håpe på omvendt. Blir ikke gøy i morgen nei, menmen. Prediction: (Har litt cash på det også) Liverpool 1 - 4 Chelsea Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 /skifte modus til etter kampen. LIVERPOOL! KLUBBEN I MITT HJARTA! :love: Eg elske denne klubben over alt i mitt hjarta. Håper på knuseseier i morra. Ta fra Chelsea både mot og håp! Neida, ikke klikket... Bare midlertidig Liverpool supporter... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Useriøs lagoppstilling for Liverpool i første post. Har du glemt at Benitez er manager? Burde holde det litt realistisk mener nå jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 /skifte modus til etter kampen. LIVERPOOL! KLUBBEN I MITT HJARTA! :love: Eg elske denne klubben over alt i mitt hjarta. Håper på knuseseier i morra. Ta fra Chelsea både mot og håp! Neida, ikke klikket... Bare midlertidig Liverpool supporter... Hm, en motgangssupporter? Kan ikke akkurat kalle deg medgangssupporter Uansett, blir moro å juble sammen med Unitedfans når vi slår de stygge blå i morra. Jeg har faktisk virkelig troa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Tror Rafa lar spillere få hvile i kampen, just a hunch. Dette kan fort bli hans siste kamp på Anfield. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvile, fordi? Har Liverpool noen viktige kamper etter Chelsea kampen? Han kan riktignok la noen av unggutta få prøve seg, men jeg tror neppe det skjer. Uansett så bør det bli hans siste kamp på Anfield. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dere som kjenner liverpool laget mye bedre enn meg.. Er det sannsynelig at liverpool vinner i morgen? Tror dere spillerene er gira på og vinne kampen for fansen, eller tror dere det er litt dårlig stemning og kanskje ikke helt topp innsats-vilje i laget for seier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Igjen: Just a hunch. Må ikke glemme at Liverpool spilte 120minutter på torsdag. Liverpool\Rafa har mer å vinne med å bruke ungutta(kamptrening) igrunn. Håper jo at Liverpool vinner selvfølgelig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir 3 ganger så mange folk her i morgen da Det inkluderer jo Chelsea, Man Utd, og Liverpool. Jeg som Arsenalsupporter skal også ha med meg denne. Bare å glede seg til i morgen da. Lykke til alle sammen, må den beste vinne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dere som kjenner liverpool laget mye bedre enn meg.. Er det sannsynelig at liverpool vinner i morgen? Tror dere spillerene er gira på og vinne kampen for fansen, eller tror dere det er litt dårlig stemning og kanskje ikke helt topp innsats-vilje i laget for seier? Liverpool har ikke tapt på Anfield siden 2009. Hva sier det deg? Spillerne har ikke vist at de vil vinne flere ganger i år, så vet ikke hva jeg skal si. Vil anta at alle i Liverpool VIL vinne. Blir 3 ganger så mange folk her i morgen da Det inkluderer jo Chelsea, Man Utd, og Liverpool. Jeg som Arsenalsupporter skal også ha med meg denne. Slik er det jo i alle storkampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Håper Lucas blir hvilt, han har spilt mange kamper i det siste. Vet han er fantastisk, men selv gode spillere trenger pauser. I morgen er jeg Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Med seier i morgen er vi forbi Villa. Vi er også etter dagens kamper sikret EL-spill neste sesong da Everton ikke lenger kan ta oss igjen og vi garantert avslutter blant topp 7. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sikret og sikret. Dere må vel spille kvalifisering? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvis vi ikke klarer å kvalifisere oss til EL en gang så kan klubben bare slutte med fotball og starte med curling eller noe i stedet. Har absolutt ikke troa i morra. Kan ikke se for meg at vi klarer å ta dette. Chelsea har faktisk ligagull å spille for. Vi har en 6.plass å spille for, en 6.plass som ikke gjør noe for oss fra eller til. Ikke at jeg ikke tror spillerne går ut der for å tape eller noe, men det gjør nok ubevisst noe med moralen. Men hey, Liverpool liker jo å gjøre det bra mot storlaga i dårlige perioder så. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det kan også hende at det at de ikke har noe å spille for gjør at de slipper seg løs, glemmer presset og bare spiller fotball. Chelsea derimot har et stort press på seg... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 En uavgjort skulle være mulig på en god dag. Come on you scouser! [media]http://www.youtube.com/watch?v=vKM9elteGVk[/media] Gromkara det her. Ando og Lucas Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir looserpool supporter i et par timer i morra jeg også, for første gang i mitt liv... Men så ræva de har vært i år, så spørs det om ikke chelsea møkka vinner. Tar en sjangs, og tipper 2-1 til pool....... og united som seriemestere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir looserpool supporter Vet mamma'n din at du er våken så sent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå