jahas Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva faen er ";PpPpP;pPP"? alle blir jo medlemmer i grupper med det på slutten. skjønner ikke noe jeg. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det var en trend som var morsom i starten, men har blitt vannet ut til ingenting. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Melder min adkomst her for å få med meg svaret. Her er det tydeligvis noe vi er for gamle til å ha fått med oss opprinnelsen til. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Meh, du er ikke den eneste som spør.. Det er vanvittig tidig, og jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det mulig.. Du må på en måte bare skjønne det.. ;o Kanskje noen andre har en fin forklaring Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det ser ut som en tunge som bukter seg frem og til bake noenganger x2. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er noen svensker som kom med teite ting og satte ;P;P;p,p,p,pP bak for å gjøre det enda mer teit, og POW! Det ble en trend. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Tror det er når noen sier noe dumt, eller motsier seg selv på en måte som f.eks "folka på paradise er skikkelig smarte, p,phphphph" venna min holder på med det hele tiden for tiden, men husker ikke helt hvordan det fungerer for øyeblikket. Er ikke sånn kjempe vittig da men kan jo være litt randomish til tider Endret 1. mai 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Orginalene er morsomme. "HAHAH jag dör!" Så gjör man inte det ;PppPpPp 6 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Orginalene er morsomme. "HAHAH jag dör!" Så gjör man inte det ;PppPpPp Haha, fantastisk. Lurer på åssen det har blitt så pop.. haha Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Polisen frågar "är du hög?", "Nej", Så är man över 2 meter ;pPPpPpPpPPpPppP 3 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 M.J ringer: ''It doesn't matter if your black or white'' Så är man gul ;PpPppPPp 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 DHL kommer på døra, men så venter man på Posten ;PpPpp;PPpP Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Du sier til mamma at du har gjort leksene, men så har du ikke begynt;PpPpp;PPpP Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Finner dere de opp selv? Min var for god til og bli funnet opp selv. Må et komisk geni til for og finne på disse (LES: Meg) Du smelter osten på brødet, men så smelter det ikke ;PpPpppPpPP Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, du har denne også har du Kate's party. :!: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 ja, haha, faen kates party grupper florerer nå Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg skal til kate's party i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå