tomsi42 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 I denne tråden skal deltakerne poste sine beste bilder (opp til 3) fra AprilFest 2010 - Vi feirer at våren og lyset er tilbake. Galleriet er beregnet for de deltagere som har klart utfordringen de satte seg*. Velg ut de tre bildene du er mest fornøyd med. For å få en helhet i galleriet bør bildet ditt være 1280 i lengden for liggende blider og 1024 pixler i høyden forstående bilder. Bildene skal også legges inn som vedlegg - ikke som linker til eksterne sider. Det er også ønskelig at dere som legger inn bilder, forteller om hvilket kamera og objektiv som er brukt. Legg også inn en lenke til din aprilfest-tråd. I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon - ønsker du å kommentere bildene kan du gjør det på generell basis i overnevnte tråd, eller i den enkelte deltakers tråd. Takk for god innsats i år også. MVH, Tom *) Har du mått kaste inn håndkle eller senke deltagernivå, så har du ikke klart det. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Min Aprilfest 2010 En årstid, to tidsepoker. Canon EOS 7D + EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Alle veier fører til Sinsenskrysset. Canon EOS 7D + EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Hjem fra jobb. Canon EOS 7D + EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Endret 1. mai 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Er mindre mer? Valget var ikke lett denne gangen. Det var flere bilder jeg ville ha med, men jeg måtte jo velge tre. Da ble det til jeg valgte tre som jeg synes representerte utfordringen godt og som passer fint sammen. Det har vært en utfordrene og lærerik måned. Tusen takk for alle kommentarer osv. det er inspirerende. Uten tittel Hva? Malplassert Resten av min Aprilfest finnes her Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Steder jeg har vært Alle bildene tatt med Panasonic GF1 20mm. Naturens farger Tiden går Kveldsstemning Resten av aprilfesten min her. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kun fastoptikk Min tråd Kamera: Nikon D90 Nikkor 50mm f/1.8 Sigma 105mm f/2.8 Nikkor 50mm f/1.8 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Alt kan repeteres. Jeg brukte primært Olympus E-620 med diverse optikk denne gangen. Min tråd finner dere her. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg brukte Oly E-P1 og hel røys gammel og ny optikk (derav utfordringen Glassmenasjeriet), mer finnes i denne tråden. Jupiter-8 (1957-mod) Industar-61 Voigtländer Nokton 50mm f/1.5 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Min aprilfest - "Barnemat" - for en nybakt tvillingfar var det denne gang nok utfordring å ta bilder i det hele tatt. Ble mange bilder fra nærmiljøet, hagen, ting og tang i heimen eller på vei fra jobb.. 2. April - Vårdugg 17. April - Rimfrost 24. April - Magnolia I Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Tja, hva skal jeg plukke ut da...? 11 april 17 april 20 april Tusen takk alle sammen for flotte kommentarer:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Aprilfest 2010 - RandiA - Er våren i rute? 16.April 20.April 21.April Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg leverte en aprilfest med ekstremt varierende kvalitet, men noen bra ble det jo: Tusen takk til alle som la igjen oppmuntrende kommentarer! Beklager at jeg ikke er like flink den andre veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå