Hakon12 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hvem hadde vært bra å bruke i rollen som en ung norsk forretningsmann i en norsk romantisk komedie? Alder 28 år +/- 3 år. Hvem har du lyst til å se? Personen bør helst være litt kjent og ha litt erfaring. Han bør jo være karismatisk, kjekk og ha humortalent/glimt i øyet. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal foreslo noen navn til et produksjonsbyrå. Om ditt forslag vinner frem, vanker selvfølgelig en premierebillett. Fint med linker! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Hakon12 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Nicolai Cleve Broch? Aksel Hennie? Kristoffer Joner? Robert Stoltenberg? De begynner å nærme seg litt for gamle for denne rollen, tror jeg. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Rolf Kristian Larsen? Endret 2. mai 2010 av trudel Lenke til kommentar
Hakon12 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Lie er visst forespurt men han takket nei. Uvisst hvorfor. Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Espen Klouman-Høiner Har spelt i filmar som Bare Bea og Switch, ikkje dei spesiellt store filmane. Men han beviste at han klarar å spele seriøse roller med "Reprise". Dyktige skodespelar som eg trur har ei stor framtid innan norsk film. Trur han ville vere eit godt val Christian Rubeck Veldig dyktig i Max Manus og hadde ei lita birolle i Reprise. Eit av dei store lyspunkta i Rottenetter. Vil det faktum at han spelte forettningsmann i Rottenetter gjere at han blir mindre truverdig som forretningsmann i ein romantisk komedie? Endret 3. mai 2010 av spankpos Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nicolai Cleve Broch? Aksel Hennie? Kristoffer Joner? Robert Stoltenberg? Er det bare jeg som begynner å bli drittlei de folka der? Norge har mer enn fem, seks skuespillere. Lenke til kommentar
Hakon12 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Rubeck er jo et bra forslag, ja. Han Espen hadde de forespurt men han kunne/ville ikke. Lenke til kommentar
Hakon12 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 En av de nevnte har lest manus og skal i møte. Så takk for hjelp. Tar gjerne imot flere forslag. Kom gjerne med noen forslag her også!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1226296 Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det lov å spøre hvem av de overnevnte skuespillerene som er kalt inn til møte? Lenke til kommentar
Hakon12 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 "Kalt inn til møte" er vel ikke helt riktig formulering... Ellers holder jeg korta litt tett foreløpig, om jeg får lov. Sender en oppdatering senere, på et vis. Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Lurer berre på korleis det går i utviklinga av denne filmen. Har også eit nytt forslag til rolleinnhaver Eirik Evjen Han som spelar i reklama for Statens Vegvesen om å bruke bilbeltet. Spelte hovudrolla i Tommy's Inferno, og har også hatt ei lita rolle i Max Manus. Var innom Himmelblå også ein episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå