Populært innlegg Nebuchadnezzar Skrevet 29. april 2010 Populært innlegg Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Skrev dette for et annet forum, og tenkte det kunne vært hyggelig for brukere på dette forumet og å få benytte seg av. Om andre vil, kan man lage lage lignende emner for andre fag. Eventuelt utvide denne posten her. Men her er i det minste det jeg har funnet av eksamener og prøver. Løsningsforslag er gitt til de fleste. Lykke til alle de som kommer opp i skriftlig eller muntlig eksamen Håper noen blir glad for dette innlegget for det var en del arbeid å sette sammen. Finne alle prøvene og løsningsforslagene... R1 Eksamen R1 H09 Matematikk.net løsning R1 V09 Løsning Matematikk.net løsning R1 H08 R1 V08 Løsning Sinus`Løsning Eksempel Eksamen R1 Vinter07 Løsning R1 April07 Heldagsprøver Matematikk.net - Årsprøve R1 2010 Matematikk.net - Terminprøve R1 Våren 2010 Sigma R1 V09 Adolf Øiens Skole 9Mai 08 Adolf Øiens skole 9mai 09 Matematikk.net - Heldagsprøve R1 - V09 Uten fasit Matematikk.net - Aschaug - Terminprøve H09 Matematikk.net - Terminprøve Sinus R1 Uten fasit Matematikk.net - Terminprøve R1 ++ Hjemmeregninger Sannsynlighet - HjemmeregningseptR!.pdf Løsning - Matteinnlevering.pdf Vektorer - hjemmeR1,okt08.pdf Løsning - Hjemmeregning - Vektorer.pdf Algebra - R1hjemmejan2010.pdf Derivasjon - øvelseR1mars.pdf litt vektorer og sannsynlighet Alt mullig Eksamensøvelse R1.pdf Endret 11. november 2010 av Nebuchadnezzar 15 Lenke til kommentar
redsox Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ser bra ut dette! Setter pris på arbeidet Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Minibump nå som det nærmer seg eksamen 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nam. Nå skal jeg kose meg! ^^ Enda mer creds dersom du gjør det samme for de andre mattekursene også! Lenke til kommentar
lolbits Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har noen enkeltprøver (ikke hele eksamner)? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Alle enkeltprøvene i bunnen av innlegget mitt? Lenke til kommentar
lolbits Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei, mener egne prøver for vektorer, derivasjon, geometri etc. Ikke sånne store heldagser. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Alle enkeltprøvene i bunnen av innlegget mitt? ^^ Men ja, andre kan godt bidra de og... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Finnes det noe godt oppslagsverk med "regler" og så lite som mulig av forrvirrende eksempel? Tar R1 på vanelig vis, så jeg skal ikke ha eksamen før en til vår igjen. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Finnes det noe godt oppslagsverk med "regler" og så lite som mulig av forrvirrende eksempel? Tar R1 på vanelig vis, så jeg skal ikke ha eksamen før en til vår igjen. http://www.matematikk.net/ressurser/per/per.php Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Finnes det noe godt oppslagsverk med "regler" og så lite som mulig av forrvirrende eksempel? Tar R1 på vanelig vis, så jeg skal ikke ha eksamen før en til vår igjen. http://www.matematikk.net/ressurser/per/per.php Kan anbefale denne: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3100587 Tillatt som hjelpemiddel på eksamen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mulig å lagre filene i .pdf i stedet for .doc? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Da skal ting være smålig oppdatert. Om noen har noen prøver eller løsninger på noen eksamener så er det bare å legge til. Litt småfeil på den hjemmeregningen anngående sannsynlighet. første oppgaven, men det ser man jo rimelig lett. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som har hatt terminprøven for våren 2011? Aschehaug sin! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Glimrende arbeid Nebuchadnezzar! Du har tilfeldigvis ikke fasit til Derivasjon - øvelse mars? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Noen som har hatt terminprøven for våren 2011? Aschehaug sin! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) På vår skole blir det tentamen på de som ikke kommer opp i matteeksamen, den samme oppgaven, thou Endret 2. mai 2011 av St€rk Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 På vår skole blir det tentamen på de som ikke kommer opp i matteeksamen, den samme oppgaven, thou What? Skal ikke de som kommer opp i eksamen ha tentamen? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Nope, vi har hatt "årsprøve", vil egentlig si at vi har to tentamner. Fordelen er at den karakteren du får på siste "tentamen" er du sikret på kortet hvis du klager til fylket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå