Gå til innhold

Beste abonnement for mye datatrafikk?


Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket OneCall Faktura, og er egentlig strålende fornøyd med både abonnementet og operatør. Problemet er at de gikk bort fra datapakkene de hadde tidligere, hvor "Datapakke 4" var fri bruk. Nå er den største datapakken 500 MB, og det blir for lite til mitt bruk (Spotify + YouTube + podcaster + surfing + synkronisering osv).

 

Jeg er derfor ute etter et abonnement som både har OK ringe- og smspriser, og samtidig inneholder billig datatrafikk. Helst fri bruk, slik at jeg ikke må tenke på det i det hele tatt, men minst 1 GB. Telepriser.no er generelt en god tjeneste, men er fryktelig dårlig til å ta hensyn til tilleggsprodukter som datapakker. Jeg vil helst også ha mobilforsikring som tilleggstjeneste.

 

Foreløpig har jeg sett på:

  • Telenor Frihet (fri bruk). Legger til mobilt bredbånd Dag&Natt for 300 kr/mnd + evt SMS-pakke. Og jeg kan visst koble meg på Fri Familie selv om jeg ikke bor hos mine foreldre, så det er jo en fordel i seg selv. Mobilforsikring koster 25 kr/mnd, og var testvinner hos Amobil.
  • NetCom FlexiTalk (fri bruk). Legger til Surfepakke HeleTiden til 250 kr/mnd. Men har lest flere negative tilbakemeldinger på deres mobilforsikring, og den er også dyrere (40 kr/mnd). Ikke fri familie (for min del).
  • Ludo Vinner (inkl 1 GB) for 169 kr/mnd. Men 2 kr/MB etterpå kan bli kjipt. Bra ringepris. Ikke fri familie. Har ikke forsikring?

 

Fordeler/ulemper med disse alternativene? Er det andre alternativer jeg bør se på?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok Talkmore link + Fastpris jeg tar også. Både jeg, dama og 3 av kompisene mine bytter til det, så får vi nesten "fri famile" siden vi ringer gratis innen Talkmore. Litt synd at man ikke sender gratis sms også, men men resten var veldig bra såh ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...