Gå til innhold

Hvor kjøpe MS points?

cossiemk1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xbox Live priser:

500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00

1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00

2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00

5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00

Synes det er sinnsvakt lett, er ikke spesielt dyrt, og det tar 5 sekunder å skaffe poeng. Det oppveier for de kronene det koster ekstra :)

Lenke til kommentar

Xbox Live priser:

500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00

1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00

2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00

5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00

Synes det er sinnsvakt lett, er ikke spesielt dyrt, og det tar 5 sekunder å skaffe poeng. Det oppveier for de kronene det koster ekstra :)

Dette er via xboxen?? Det er i tilfelle helt uinteressant. Legger ikke inn visa-info på det suspekte greiene til MS, det har jeg gjort en gang før, og da trakk de penger for live også, når min live gikk ut, og det må ringes inn for å få slettet visa-info osv.

Lenke til kommentar

Så feil kan man ta... Det går jo ikke ann å sette inn penger på paypal uten å verifisere kontoen, og da må man ha visa e.l.....

Driter i hele ms point møkka jeg, og bruker pengene på noe mere fornuftig, MS er jo skurker delux uansett. Først må man kjøpe xbox, så må man betale for live, og så må man ha ms points for å laste ned map-packs osv, så det å kunne spille COD MW2 feks, sammen med kompiser, blir en DYR affære.

Lenke til kommentar

Mye mulig det blir sånn, men da må også ALLE kunne få visa eller mastercard, og det får ikke jeg... Kan vel si at jeg får svi for det dumme jeg har gjort i min ungdom, og sånn skal det jo være, men da kan man utelukke andre betalingsmetoder.

Jeg synes ikke man skulle kunne opprette en paypal-konto heller da, men det kan man fint gjøre uten visa/master, men man får ikke brukt kontoen :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg vet at reklamering er forbudt, men på www.xbl.no kan du kjøpe

MS-points ved å benytte deg av forhåndsbetaling til bank!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...