tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det ble en flott tur i dag med meget deilig vær. Her poster vi bilder etter hvert som de blir klar. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 *Legger denne i mine inlegg!* Hyggelig å treffe akam folka i Oslo :=) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 *Legger denne i mine inlegg!* Hyggelig å treffe akam folka i Oslo :=) hm - deg som dilla med TGB og de andre? Jeg hadde som de besøkende så - bedre ting, dessverre å gjøre Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) *Legger denne i mine inlegg!* Hyggelig å treffe akam folka i Oslo :=) hm - deg som dilla med TGB og de andre? Jeg hadde som de besøkende så - bedre ting, dessverre å gjøre Var jeg og cruelphotography som hadde problem med å skjønne strategien med lysoppsettet du hadde Mitt første: Tatt med 17-35mm f/2.8 Endret 11. april 2010 av TGB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Jada, så at du var opptatt Men var det bedre enn å være med oss - byens kuleste gjeng? Neppe! På tide med noen bilder kanskje? Vårblomster og fotografer :Francis: i aksjon Lesetid Piknikk i slottsparken Slappt rundstykke Jamsession Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fine vårbilder...ser jo våren er kommet til Oslo også nå ja. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 A macro picture in the making: Kongen misfornøyd med nistepakken? Lyspærer og bokeh Vann-abstraksjon Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hyggelig å treffe akam folka i Oslo :=) Akkurat, forsto først nå at det var deg selvsagt. Går ut i fra at vi får se mer til deg etter hvert. Jeg hadde som de besøkende så - bedre ting, dessverre å gjøre Så det ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Kroppskontroll ... Resultatet: Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Her kommer mine bidrag Alle var på jakt etter noe å fotografere Andre hadde helt andre prioriteringer Etter at vi forlot huset som nå brukes fortsatte vi i retning av det gamle huset til denne personen Vi kom aldri så langt men litt opp denne elven Fant vi denne "båten" Kommer muligens noen flere bilder men dette for bli alt fra meg i denne omgang. Takker alle for en hyggelig ettermiddag (vi var vel oppe i 9 personer totalt, da inkludert vår lille visitt på en foto seanse underveis) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) A macro picture in the making: For å si det som Tom: "Resultatet:" Tatt med Francis' 16mm fisheye. Endret 11. april 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Var morsomt å møte noen av dere her i RF:)Skal prøve å slenge meg på neste treff! Selv om jeg ikke var med på selve treffet, så fikk jeg et litt kult bilde av en kompis i dag. Passende tittel er "supermann"; Lenke til kommentar
mellow_d Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sånne bilder som får en til å lengte hjem... skal prøve å bli med på neste treff hvis det er muligheter Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Fuglekongens slott Høyt henger de... Neste... Endret 11. april 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
TGB Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Et til fra meg, merker at det er litt for lenge siden jeg har jobbet med makro Gjør irriterende småfeil, men synes til tross for feil og mangler at dette fungerte: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Noen fler fra meg - fra siste del av turen. Slottet Sjongløren Skyggespill Fuglen på taket Munken og mammon Reflektert Endret 11. april 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Og noen bilder av Akamister i aksjon. k.n.b :Francis: Gorgat og k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hjelp, jeg drukner Selvportrett Gaudi Brygge Skulle ikke vært hund jeg vet du, skulle vært panter jeg Solrik tomt til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå