DorkSlayeR Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) LANur Velkommen til min worklogg! Tanken Bak prosjektet LANur en Pc/Lan hylle som skal bli for 2 personer. Da det har hatt tendelser til å bli trangt på Lan har jeg tenkt på å bygge i høyden. Gjort - [#] Ikke Gjort - [X] Sjekkliste: [X]-Strømforsyning. [X]-Katoder. [X]-Vifter. [X]-Viftestyring. [X]-Skjermfeste til vegg x2. Gjøremål: [#&X]-Skaffe materialer. [#]-Måle opp [X]-Sage klart materialet [X]-Sette sammen hoved materialet [X]-Sette på plater [X]-borre hul til ledninger [X]-sette inn strømforsyning [X]-sette inn katoder/lys [X]-Sette inn vifter og viftestyringen [X]-Sette på vegg feste til PC-Skjerm [X]-Male hyllen Flere ting kommer senere. Innhold-Update: - 10.04.2010 - Update #1 - Vasket og målt opp hoved materialet. - 11.04.2010 - Update #2 - Kapper og skruet sammen hoved materialet. Her er 2 tegninger jeg tegnet sånn i farten. Kan ikke noe om Sketchup så derfor ble gode gammle Paint valgt Bildene snakker for seg selv, Men er det noe du lurer på så ta det i Kommentartråden. Hva syns du om dette prosjektet? Endret 11. april 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Update 1 Da har jeg spylt over hovedmaterialet og målt dem opp der jeg skal kutte dem imorgen Her er noen bilder. Jeg måtte finne mere materialer en hva det er på det bildet. Her skal de ligge inatt til tørking. Kommenter HER! Endret 11. april 2010 av TattaRn Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Update 2 Idag har jeg kuttet opp alt materiale jeg har foreløpig og satt opp hovedrammene, Men jeg mangler å sette de to sammen som bildene viser. Kommenter HER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå