Ratleto Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Takk for nok et koselig treff. Hyggelig med et nytt fjes også. Turen gikk fra Lade kirke, til Korsvika (en strand), langs Ladestien til et industriområde, med kafebesøk på Kafe Ramp (hvor vi også var i treffet i februar). Her er bildene mine fra turen. Kjære nabo! BRUK KONDOM! Trondheimsfjorden på en stille dag: Teksturer: Gammel, råtten båt Teksturer: Rød vegg Gjennom det lille, knuste vinduet: Teksturer: Sprekker Kunst sammen med skyene Lade kirke: Filipinere som liker å bli tatt bilde av: Fin Du är! Sånn. Det var alle fra meg. Endret 10. april 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Her er Lade Kirke, fleire bilete kjem etter kvart. Ei bjørk på kyrkjegarden Randi og eit høgt gjære.... Ring på Ein mur Ladebaronen Renault 4 Ein smokk Litt mose Fotografar Vår Eit røyr Ein spegel Endret 10. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fugler Båter Kjettinger Våte labber Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Takk alle for en fin (som vanlig ) dag! Lenke til kommentar
arela Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Takk for nok en fin tur. Her er noen jeg kvernet ut: Lade gård med plakat var obligatorisk ettersom jeg heter Ladegård. - Aner jeg en lite spire... ...og da her vel disse gjort jobben sin. ok67 tenkte å ta en dusj, men stoppkranen var stengt Diverse remedier på min vei. - Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Fin fototur i strålende vær denne gangen også....har bare noen få bilder ferdig foreløpig (blant annet hva som var bak det høye gjerdet Lade kirke, Lade gård, og fotogruppen i Korsvika: Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei dere alle, Tusen, tusen takk for hjertelig mottakegelse sist Lørdag, og tusen takk for kjempehyggelig samvære. Moro og treffe dere alle sammen, og dele erfaringer. Jeg har masse og lære fra dere så jeg ser veldig frem til neste gang vi møtes. Jeg kom hjem fra en lang nattevakt i formiddag, men tok meg en spasertur ut i sola og tok noen flere bilder (festningen, Lamoen, Kjøpmannsgata, Solsiden). Har ikke fått lastet av bildene enda, men så snart de er klare, skal jeg naturligvis dele de med dere. PS: Kjempeflotte bilder over i denne tråden: dere er så talentfulle! Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har da lagt ut bildene på nettet... to dager med god vær: A Trondheim Spring Odyssey Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ingen som har denne skumle da? (Ikke ferdig med å redigere bildene fra sist enda jeg) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Her kommer de siste, da skal jeg ikke legge ut flere: 1.Lek i Korsvika. 2.Helena i kjent posisjon. 3.På kanten. 4.Dekkskift. 5. Land-stjerne. 6.Ankeret er kastet. 7.Himmelblå. 8.Lademoen-hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå