Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt: Orange Box - [Update #6.5]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk og bruke kommentartråden

Slenger inn reply der når du endre location på innlegg

Ups, sorry, så ikke det...

Fett prosjekt

Ikke overdriv den oransje fargen. Jeg ville anbefale å bruke mindre, da blir kontrastene større. Rødt og oransje er tøffest hvis det brukes sammen med svart, men da svart være den dominerende fargen.

Lenke til kommentar

Det så MYE bedre ut. Hvis du skal ta an heilt ut, så har jeg noen ideer jeg har tenkt på hvis jeg skulle mekka på mitt eget kabinett (har ikke stasjonær, bare bærbar... men hvis jeg hadde hatt:) )

- Pleksiglass foran. Altså under slotsene for optiske enheter... Mulig det ikke lar seg gjøre med tanke på lufting og plassering av andre ting etc.

- I stedet for ei rute, å heller ha hele siden(e) av pleksiglass. Dette senker fjortiss- faktoren hundre hakk.

- Hvis mulig: mekke til slik at den vifte- greia på toppen kommer inn i kabinettet, omtrent som de optiske enhetene.

- Endre lyset på på- knappen til oransje

Har aldri mekka noe på et kabinett, så noe av det jeg sier er sikkert bare vrøvel og vås. Men ideer, gode som dårlige, er vel velkomne?

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Jeg tar i mot alle ideer.

Jeg kan plassere plexi der siden det ikke befinner seg noe annet bak enn tomme 5,25 slots. Er litt usikker på om jeg får det til og bli rett siden det er litt kinkig og komme til. Har tenkt og flytte på knappen og ideen med oransje lys i den må jeg si hørtes bra ut.

Ellers må jeg se hva jeg har penger til. Liker ideene dine og vil gjerne har flere innspill.

Lenke til kommentar

Liker godt sånne prosjekter, er litt skapnerd selv :)

Kom på en ide til, men er kanskje vanskelig å gjennomføre:

hvis du skal ha pleksiglass på siden, kan du skjære ut to rektangler der du ser luftingen er på den nåværende veggen. Sett inn netting tilsvarende denne. Fordrer at du har ramme til disse. De kan du spraye med oransje og/eller svart.

I hodet mitt var dette en veldig god ide, men forklaringen var sikkert for dårlig til at du er enig...

Lenke til kommentar

Sketchup er programmet jeg bruker. Lett og lære, nesten som paint.

@Skrujernet: Hadde vært kult med figurer, men kanskje litt over min standard enda. Er ikke sånn super pro liksom :p

@Freddy: Ja, det ble litt voldsomt. Jeg er ikke helt sikker på når jeg får startet med styling. Har tenkt og bestille viftestyring og litt diverse i morra. En tur for og finne spraylakk blir også i morra (håper jeg finner). Tenkte det var kjekt og ha det meste klart før jeg begynte og gjøre for mye. Jeg har til uvane og hoppe over ting eller glemme ting i farta.

Fant på et midlertidig navn også: Orange Box, lite orginalt, men følte det passa.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Har du tenkt å blekke på lakk uten å gjøre noe først ?Jeg anbefaler å pusse med finkornet sandpapir. Det er noe du burde kjøpe...

Ja, jeg må pusse ned først. glemt og nevne. Er ruglete overflate så da blir det vanskelig og få det jevnt, pluss at det er ganske glatt flate. Takk for påminnelse :)

Lenke til kommentar

Mine innlegg.

Ser ut som et tøft prosjekt, gleder meg til moddingen begynner. Bare husk og gjør så mye forarbeid og planlegg godt før du begynner med slakting av case, da får du best resultat.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...