TMB Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Noen som så på det? Handler om en gjeng norskamerikanere som er sendt til Norge i håp om å bli den beste nordmannen og få lov til å møte slekta si. Synes det er utrolig morsomt å se hvordan de takler norsk kultur :!: http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/alt-for-norge/ikke-akkurat-typisk-norsk-1.2859 Endret 8. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Jama Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så på det, var veldig morsomt Gleder meg til 17. mai episoden med russ og greier hehe Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 haha, var utrolig artig! blir bra med fler episoder fra disse menneskene! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 fantastisk hvor stolte noen av disse folka er av å være norske uten å ha peiling på norsk kultur. bortsett fra hu dama som synger det som skal være kjærringa med staven 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Gleder meg til russeepisoden, og når de skal synge Ole Ivars Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Grant var flink til å synge Glad hu berta røk ut. Eneste hun brydde seg om var klærne og håret sitt. Endret 15. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når sendes den mye omtalte russe- og 17. mai-episoden? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 syns dette er det bedre som kan tilbys av reality tv i Norge. men håper de som ikke vinner kan i det minste få kontaktadresse osv til slektningene sine, men må ta reisen på egen regning Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jada, Joseph ble igjen Han er en av de råeste synes jeg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Synes Clinton er kul jeg xD syns dette er det bedre som kan tilbys av reality tv i Norge. men håper de som ikke vinner kan i det minste få kontaktadresse osv til slektningene sine, men må ta reisen på egen regning De får helt sikkert det... kan jo ikke nekte dem å få vite hvor familien bor, heh Men, hvis de skal bli "ekte nordmenn" så burde de vel også oppleve vinter? Endret 15. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem. square heads. Det er det vi er Men programmet, fantastisk. Her har TVN truffet en gedigen spiker og banket den inn med et presist slag. Blir de resterende episodene like bra så er det bare å glede seg. syns dette er det bedre som kan tilbys av reality tv i Norge. men håper de som ikke vinner kan i det minste få kontaktadresse osv til slektningene sine, men må ta reisen på egen regning De får informasjon etter at den enkelte deltaker har gått ut. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg så første episode, og synes den var ganske interessant. Har episode to liggende innpå PVR-boksen, men har ikke rotet meg til å se den enda. Helt grei underholdning vil jeg tørre å påstå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Likte denne serien jeg og. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Så på det og synes det var et artig program, men jeg blei litt brydd og flau på vegne av nordmenn når de stakkars amerikanerne gikk rundt og spurte fremmede norske på gata om hvor de kunne få kjøpt en duk og i typisk norsk stil hastet bare alle videre uten så vidt å ense dem. Etter det jeg har opplevd så er det lettere å få hjelp i Oslo enn Stavanger, og første episoden bare fikk meg til å tro dette enda mer. Selv om det sikkert bare er tilfeller. Liker dette programmet godt. Skjønner ikke hvorfor dette er tenkt på før, spesielt når vi har kjørt så mange runder med andre reality-programmer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Faen, glemte å se på i går. Får vel se repsirsen søndag kl 17.55 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Bumper opp igjen denne tråden fra april Noen som vet hvor jeg kan få se episodene? Jeg ble anbefalt å se de av organisasjonen som jeg skal reise på utveksling til usa med, og jo mer jeg leste om programmet, desto mer interessant virket det Lenke til kommentar
Notil Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen steder der jeg kan få se alle episodede igjen uten å måtte betale? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Det lurer jeg også på Lurer også på om det kommer ny sesong i år, det hadde vært j*vlig kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå