**dp** Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) fikk endelig testet litt på nitro med det nye Rampage III Extreme kortet, og jaggu fikk jeg bittelitt fart i det med 980x cpuen. Rigg; Intel i7 980X ASUS Rampage III Extreme Kingston 2000Mhz 2 x 1GB 4 x 5870 fra MSI Antec 1200w og scoren: Endret 28. april 2010 av **dp** Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ser bra ut, sjef Håper du klarer mer etterhvert Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Pent resultat det der selv med så lite minne Fant du ut hvilket kort som holder deg igjen på minne? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Sweet! husker den gang i tia man banka inn 50k+ i 3dmark03.. må si det e imponeranes det dær! har du maxa fsb/bclk uten nitro? i så fall, hvor langt ville det strekke seg? og en ting til.. Kortet ser sinnsykt fristende ut med div oppgraderinge fra R2E er det mye å hente i oppgraderingen uten nitro ellers? tenker litt på ekstra molex for pciE osv. om det hjelper.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg. Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden? Nærmer deg vel verdensreksnart? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Pent resultat det der selv med så lite minne Fant du ut hvilket kort som holder deg igjen på minne? nei, har ikke testet. Sweet! husker den gang i tia man banka inn 50k+ i 3dmark03.. må si det e imponeranes det dær! har du maxa fsb/bclk uten nitro? i så fall, hvor langt ville det strekke seg? og en ting til.. Kortet ser sinnsykt fristende ut med div oppgraderinge fra R2E er det mye å hente i oppgraderingen uten nitro ellers? tenker litt på ekstra molex for pciE osv. om det hjelper.. max blck er irrelevant for meg, jeg bruker bclk kombinert med ulåst MP. på denne måten får jeg uncore + minne akkurat som jeg vil. R3E er bedre enn R2E på endel måter, RC Connect og muligheten for fire skjermkort er vesentlig for meg. bedre strømkrets til cpu og egentlig alt annet på kortet er tatt til "the next level".. tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg. Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden? Nærmer deg vel verdensreksnart? den er fremdeles ikke god nok, selv om det er den feteste på markedet Endret 6. april 2010 av **dp** Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 tror ikke cpuen er allverden.. men time will show. trenger minne før jeg gidder å holde på noe mer tror jeg. Den beste og dyreste cpu`en som er tigjengelig for vanlige forbrukere på planet jord er ikke allverden? Nærmer deg vel verdensreksnart? Den er den beste cpuen ute nå ja, men den må også klokke bra Noe ikke alltid de gjør, gjelder det samme på de dyre som billige. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Pent, pent resultat Kommer det bilder ettervhert ? Me want that hovedkort! Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 bilder kommer i morgen, jeg skal ut å drikke meg snydens sammen med skolekamerater nuh.. Soppen legger ut scoren jeg fikk idag (som faktisk er ganske ok) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Siden Dp var opptatt i dag så poster jeg en ny score ifra han Han kjørte 5.755Ghz i de to første testene og 5.622Ghz i cpu testene Endret 8. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Herlig resultater **DP** Vi vil ha flere. Det eneste som mangler nå er LN2 på GPUene Lenke til kommentar
MR2_Magne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) 4x 5870 Lightning på LN2... oooohhhh.... Endret 8. april 2010 av MR2_Magne Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Holder vel og merke med vanlig 5870 da så....er ooooh det også Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Oi jeg trenger virkelig ny hardware... Hva er verdensrekorden i vantage? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fått tak i noe minne ? Ble så jeg droppa OCZ og gikk for Kingston! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Oi jeg trenger virkelig ny hardware... Hva er verdensrekorden i vantage? http://hwbot.org/rankings/worldrecords#3DMark Vantage - Performance Bare scroll nedover til Vantage;) Endret 9. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mydog jo Men hvor er dp? o_O Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mydog jo Men hvor er dp? o_O Tror ikke han har lagt inn noe resultat, kommer sikkert når han passerer 52k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå