kloningen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Tran's Classified Server Kommentartråd Hey, dette er en kommentartråd for mitt nye server "prosjekt" - Tran's Classified Server Jeg tar imot alle innspill! Prosjektet Endret 6. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kult prosjekt! Du har kanskje sett det, men følg linken fra workloggen min for bilder av hvordan jeg limte platene sammen. Håper det hjelper i tillegg til forklaringen du fikk Update #8 - Kutter hull og limer sammen plater Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Aha, takker så meget :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Liker designet veldig godt, rød og sort er elsk Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Bra design, men hvorfor skal du ha et såpass heftig hovedkort som EVGA Classified og vannkjøling i en filserver? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Nei si det... Classified fordi det er så perfekt design på. + mange pci-ex spor til raidkort Vannkjøling.. Hmm, har ikke noe godt svar der.. Bare ha for erfaringens skyld? : 3 Hm, tegnet på dør nå.. Gjorde det kjapt, så skal nok gjøre det mer nøye mtp plassering i forhold til vifteåpning foran osv. Vet ikke helt om jeg vil bruke det designet på døra enda ( syns det ble for mye med den skeive delen. Prøve å gå etter noe mer firkantet). Endret 6. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Spennende! Gleder meg til å se fortsettelsen! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fytti rakkern! Stå på! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Enig med han over. Dette er helt rått. Skal du ha 20 HDDs/SSDs? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 takker takker Mest sannsynligvis HDD's .. x] Men foreløpig så er dette milevis unna en realitet... Sier ihvertfall lommeboka Skal jo ha bil og lappen snart også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hehe, 20 SSDs hadde vært voldsomt, ja. Voldsomt dyrt! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Hmmm.... tenke tenke* xD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan går det med med dette prosjektet? Har du kommet noe nærmere byggeprosessen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hah nei erru gæærn. Fortsatt bare idèer ute å går. Altfor mye jeg skulle ha brukt penger på i år.. Kanskje 2011? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvorfor har du laga tråden så lenge i forveien ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Hvorfor ikke? vil ha tanker og innspill + at jeg har ett sted å loggføre idèene mine. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Fikk problemer med mod da jeg laget min før prosjektet var igang. Uansett, lykkte til med prosjektet. Hva har du tenkt å lage det av ? Endret 8. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Prosjektet er jo "i gang" men er fortsatt på utviklingsstadiet. Hummm er ikke sikker enda. time will show. Skal tegne ny tegning i morgen, med bare rammeverk og plexi. Altså sveise sammen ramme også evt ha plexi et par steder, ikke fullt jallaplexi. Endret 8. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Prosjektet er jo "i gang" men er fortsatt på utviklingsstadiet. Hummm er ikke sikker enda. time will show. Skal tegne ny tegning i morgen, med bare rammeverk og plexi. Altså sveise sammen ramme også evt ha plexi et par steder, ikke fullt jallaplexi. Mitt er også igang, men slapp forbi under tvil av mod Tror det er lurt å bruke lexan istede for plexi. Hvis du har muligheten til det ville jo alu eller stål vært det beste materialet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Yeps, kontakter i både stål / alu bransjen samt plexi og glass, så utvalget blir nok godt :] OM det blir noe sånt så er nok aluminium best, skal ikke bygge noe som går igjennom gulvet heller : b. Endret 8. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå