Gå til innhold

Hvor ble det av fsx?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man søker på FSX på medlemslista kommer det 11 brukere som er registrert i 2010 med diverse tallsammensetninger :!:

Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge :cry:

FSX var bare teit og irriterende, Jean Dietrich og et par andre kan ihvertfall underholde og ikke bare irritere.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Syntes det er litt synd at troll som Jean Dietrich, FSX osv. blir bannet fra forumet, de setter jo bare farge :cry:

Uten å ta stilling til de nevnte herremenn spesielt: Troll setter "bare" farge på forumet nettopp fordi de blir bannet. Hadde de ikke blitt det hadde de blitt mange etterhvert, og det hadde langt fra vært like morsomt...

Geir :)

Lenke til kommentar

Uten å ta stilling til de nevnte herremenn spesielt: Troll setter "bare" farge på forumet nettopp fordi de blir bannet. Hadde de ikke blitt det hadde de blitt mange etterhvert, og det hadde langt fra vært like morsomt...

Geir :)

Jeg oppfattet hverken Jean Dietrich eller FSX som "onsinnede troll" som selvfølgelig bør bannes, men men....

Lenke til kommentar

Var det han som skulle selge noe, også kalte han Wheelman for en misshandler eller noe?

Savner han kanskje på en måte litt jeg og.

Han Jean Dietrich tror jeg aldri jeg var borti. Må ha vært før min tid :yes:

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...