Bagh Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 VS 05-04-2010 Kl. 18:00 på Lerkendal Stadion. Rosenborg som har 1 seier og 2 uavgjort på de 3 første kampene møter et Strømsgodset som har hatt en fin start på denne sesongen og ligger, noe overraskende, på andreplass på tabellen. For Rosenborg er både Iversen og Moldskred klare for start etter litt trøbbel i oppkjøringen mot denne kampen. I fjorårs-sesongen vant Rosenborg begge møtene mellom disse to og siden den gang har Fredrik Winsnes, som var viktig for Godset i 2009 sesongen, kommet tilbake til Trondheim. Vil underdogen klare å forsvare seg mot gullfavoritten på Lerkendal? Hamrén overrasket oss senest mot Vålerengen med å velge Henriksen fra start. Vil vi få se enda en unggutt fra start mot Stømsgodset? Trolig ikke, dette er antatt lag for Rosenborg. Örlund Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin Annan - Winsnes Skjelbred - Iversen - Olsen Prica Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nei, skal ikke det pga en dritt med navn Danne91 sa det var plass i bilen, noe det ikke var. Koz, skal ta 15 luka på deg på treninga i morgen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dette skal bli en klar seier til rosenborg, noe annet vil være veldig veldig rart. Det blir gutter mot menn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det har vi sagt før. I fjor vant vi 3-0, men scorte ikke før i 70. minutt eller noe. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har vært på trening og sett hvilke 11 Hamrén driller? Hadde søren meg ikke forundret meg om han hadde satt innpå en unggutt istedenfor Winsnes igjen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mulig jeg får med meg denne her. Alltid god stemning på lerkendal. Håper på finvær, det har jo vært strålende hele påskeferien. Kan ikke se for meg at Strømsgodset vinner denne. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har vært på trening og sett hvilke 11 Hamrén driller? Hadde søren meg ikke forundret meg om han hadde satt innpå en unggutt istedenfor Winsnes igjen Treningen i dag var vissnok lukket. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som har vært på trening og sett hvilke 11 Hamrén driller? Hadde søren meg ikke forundret meg om han hadde satt innpå en unggutt istedenfor Winsnes igjen Treningen i dag var vissnok lukket. Ok, får håpe for min del at han start med Winsnes Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Det ryktes hvertfall at Winsnes starter og at Moldskred erstatter Olsen. Så få vi se, skal ikke se bort i fra at Åsen kan starte for Winsnes. Trenger noen som er raskere enn Winsnes mot et ungt Godset. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jævlig nedtur å ikke rekke kampen pga ferien. Men syng dem av banen uansett gutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Akkurat det blir ikke noe problem. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tja, jeg ble ikke imponert under Start kampen for å si det slik. Flaut å høre sørlendingene opp på tribunen vår. Regner med at du fikser togbillett eller noe dj Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Så dette er ikke bra nok? http://www.youtube.com/watch?v=CbfhEKm-yMc Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Haha, hørtes ikke så bra ut fra min plass hvertfall Men det så jævla lekent ut, og I believe pripne folk fra kontinentet har til gode å se oss på ny tribune? Får håpe ikke the likes of Qarabagh ødelegger denne gangen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fuck deg. Jeg skulle egentlig opp med Danne91 da han sa det var plass i bilen. Det var det jo seff ikke og jeg har ikke penger til sånn fancy tog-greie. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Oppover? Burde du ikke egentlig dra nedover? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ferie, er i Asker, hvor Danne og bor. Den fjotten. Blir 100x luka på han neste lørdag. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Han er sikkert hjemme i påska da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå