Gå til innhold

HTC Evo 4G - Verdens råeste Android-mobil


HTC Evo 4G  

93 stemmer

  1. 1. Tar denne over tronen til HD2?



Anbefalte innlegg

HTC Evo 4G - Finnes det noe råere?

 

post-203727-1270146678,5265_thumb.jpgpost-203727-1270146683,7889_thumb.jpg

 

HTC slipper snart den første androidmobilen i verden med 4G. Denne blir rost opp i skyene world wide. Evo 4G er veldig lik HTC HD2. Forskjellen er at denne kjører android, og har fått en del bedre spesifikasjoner! Det sies at denne er mobilen å slå når dem kommer ut på markedet(sommer 2010). Denne vil og sannsynligvis få android 3.0 når det slippes.

 

Se nye videoer av den her:

 

HTC Evo 4G - Video 1

HTC Evo 4G - Video 3

 

Artikkler:

 

HTC Evo 4G - Artikkel 1

HTC Evo 4G - Artikkel 2

HTC Evo 4G - Artikkel 3

 

 

Spesifikasjoner:

 

4.3 tommers skjerm

800x480 pixler

8 Megapixel kamera

1.3 megapixel frontkamera

Videoopptak i HD (720p)

Utgang for mini-HDMI

FM Radio

Snapdragon 1GHz prosessor

512MB RAM

3.5mm lydutgang

A-GPS

WiFi

Interminne 1 gigabyte

Støtte for microSD/SDHC

Bluetooth 2.1

Kapasitiv skjerm

 

 

Følg med på facebook:

 

Nå har vi startet en gruppe på facebook der alle de nyeste og store HTC-nyhetene legges ut. Klikk HER for å ta en titt.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo helt fantastisk ut! Selv har jeg Milestone nå, og vil foreløpig ikke gå over til en ren touchtelefon igjen, men EVO4G er vel den eneste som er aktuell til å overta for min nåværende telefon. Det kommer også an på om ryktene om en Nexus Two fra Motorola (med tastatur) er sanne, da vil den garantert være mer interessant. Uansett en nydelig telefon dette fra HTC, og som jeg helt klart vil vurdere når den kommer på markedet. Sense kommer også godt til sin rett på en så stor og flott skjerm.

 

De eneste problemene jeg ser for meg per nå er batterikapasiteten på en så stor og rask telefon, samt om den uttrekkbare støtten bakpå telefonen vil forholde seg like sterk og solid over tid og ved flittig bruk.

Lenke til kommentar

Ser jo helt fantastisk ut! Selv har jeg Milestone nå, og vil foreløpig ikke gå over til en ren touchtelefon igjen, men EVO4G er vel den eneste som er aktuell til å overta for min nåværende telefon. Det kommer også an på om ryktene om en Nexus Two fra Motorola (med tastatur) er sanne, da vil den garantert være mer interessant. Uansett en nydelig telefon dette fra HTC, og som jeg helt klart vil vurdere når den kommer på markedet. Sense kommer også godt til sin rett på en så stor og flott skjerm.

 

De eneste problemene jeg ser for meg per nå er batterikapasiteten på en så stor og rask telefon, samt om den uttrekkbare støtten bakpå telefonen vil forholde seg like sterk og solid over tid og ved flittig bruk.

 

Batteritiden vil være bra:) Jeg har selv HD2 som og har 4.3" og en oppløsning på 800v480. Her varer batteriet 2-3 dager ved normal bruk. Jeg tror ikke det vil bli noe problem.

Lenke til kommentar

Nydelig ja, men du vet sikkert at WiMax ikke kommer til Norge. Men de sier i videoene at det er snakk om Android 2,1 og ikke 3,0.

 

Min personlige smak er at den blir for stor. 4,3 da snakker vi nesten om en tablet.

 

Ja den har 2,1 men vil garantert få muligheten til å oppgraderes til 3.0 har lest dette på en rekke forum. Ellers er syns jeg personlig at 4,3" er helt perfekt. Jeg kan ha min HD2 i handen og tommelen min når hele mobilen når den hviler oppå hele lillefingeren. Da har man rekkevidde på hele mobilen med kun en hand. Det er jo derfor HD2 blir skrytt opp i skyene(den enestående skjermen), som gjør den helt rå å surfe, se bilder og film på osv. Vender du til deg en sånnen skjerm, så blir alt annet "fryktelig" etterpå. Men har full forståelse på at folk har forskjellig mening. Se på HD3`n som det går rykter om.. Her er det snakk om en skjerm på 4,5"

 

Syns du iphonen og er for stor?

Iphonen har kun en skjerm på 3,5" men er bare et par millimeter mindre fysisk en HD2. HD2 ser mye større ut, men i realiteten så har HTC klart å utnyttet frontalplanet mye medre en apple, som har utnyttet frotalplanet på sin iphone veldig dårlig. kun 60% består av skjerm.

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

ARK liker ikke at den er forma ut som en iphone ( bakdelen)

 

Holder meg til hd2 :p

 

Men kunne gjerne kommet bedre ut med 8.1 mpx kamera og front kamera, dog htc hd2 har mer ram

 

Nå veit jeg ikke , de får ta og teste dem mot hverandre ;)

 

+ den har fått en knapp på toppen og den brukes tydeligvis samme som iphone:P, låse og låse opp

 

ja jeg er anti iphone og apple :)

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Som andre sier, den vil ikke fungere i Norge, ingenting å vente på.

 

Den har "4G", men ikke det som brukes i norge. Sprint 4G er bare latterlige 10 mb/s

 

4.3 er også for stort, et makk å holde i hendene når jeg hadde HD2.

 

Følg med i timen gutt:) De klarte å få 10mbit/s på en hd2 på 3g og ikke på noe 4g linje. Se her hva wimax er:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Wimax

Endret av hax2010
Lenke til kommentar

Som andre sier, den vil ikke fungere i Norge, ingenting å vente på.

 

Den har "4G", men ikke det som brukes i norge. Sprint 4G er bare latterlige 10 mb/s

 

4.3 er også for stort, et makk å holde i hendene når jeg hadde HD2.

 

Følg med i timen gutt:) De klarte å få 10mbit/s på en hd2 på 3g og ikke på noe 4g linje. Se her hva wimax er:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Wimax

 

 

Nå finner jeg ikke i farten testen om wimax 4G, der var det vanskelig å komme over 10 mb

 

 

Up to 10x faster” based on download speed comparison of 3G’s 600 kbps vs. 4G’s 6 Mbps. Industry published 3G avg. speeds (600 kbps-1.7 Mbps); 4G avg. speeds (3-6 Mbps). Actual speeds may vary. See www.sprint.com/4G for details

 

der ser du at wimax 4g er lommerusk i forhold til LTE

Lenke til kommentar

Og HTC HD3 kommer jo garantert med bedre specs,, hvorfor venter dere ikke på den? pga Winmo 7? :tease:

 

Ser at WP7 går mer og mer imot apple sin tenkemåte, det er en ting som jeg hele tiden har klaget på.

 

Her er det som jeg "må" ha i en smartmobil:

 

-Copy and paste

-Filbehandler

-Flash

-Multitasking

-Micro SD

 

Men ingen tvil om at spesifikasjonene på HD3 blir konge!

Lenke til kommentar

det bygges 4g-linjer for "fullt" nå i Norge;) Venter bare på at telenor skal få gangen i det og.

4G er ikke 1 type teknologi, det er snakk om teknologi som tilfredstiller visse krav. Her i Norge har vi og kommer ikke til å få WiMax eller CDMA.

I Norge bruker vi GMS, UTMS og LTE.

http://en.wikipedia.org/wiki/3GPP_Long_Term_Evolution

 

Takker for lærdom. Men vil da LTE vær en europeisk standard?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...