Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Chelsea

Old Game

Anbefalte innlegg

b_12.pngMan United vs Chelsea b_4.png

Barclays Premier League

03-04-2010 Kl. 13:30 @ Old Trafford

Vises på: canalplussport1k.png

darren-fletcher-the-offside.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Under konstruksjon. Tråden legges ut nå da undertegnede ikke rekker å laste opp førsteposten før i morgen kveld, evt tidlig Lørdag morgen. Ettersom mine tidligere 1.poster har medført lykke tar vi ingen sjanser denne gang!

Endret av Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel vel, Rooney sin skade er mye mindre enn forventet. Er det håp for lørdagen? Eller only a fools hope som en stor teit trollmann ville sagt det? Kan dette være et psykologisk spill fra Sir Alex sin side siden klubben venter med å si noe før Sir Alex sin pressekonferanse i morgen? Har han tenkt til å ta Ancelotti på senga?

For meg kan dette helt klart virke som et positivt tegn, eller kanskje det rett og slett bare er falske forhåpninger. Som det nok er også. Likevel er det positivt med tanke på Bayern kampen, Rooney viser gang på gang at han ikke bruker lang tid på å bli frisk.

Anyway, skal ikke la denne tråden avspore ut i ville fantasier. Er Berbatov alene på topp nok mot Chelsea? Eller må vi supplementere med en Giggs ute av form eller en Park i samme rolle som mot Liverpool? Jeg tror det siste kan være det beste alternativet. Evt kan vi matche Macheda fra start? Noe som igjen hvertfall vil være sjansespill.

Ellers er det jo ganske soleklart at både Nani og Valencia bør starte på hver sin kant. Når vi kommer til sentralt på midtbanen: Scholes er et førstevalg, men har spilt mange kamper på rad nå. Carrick har spilt som en sekk med poteter offensivt lenge nå, defensivt som en sekk med litt mer levende poteter. Fletcher har for øvrig også vært grå den siste tiden. Så det jeg setter størst spørsmålstegn ved er midtbanen ikke spiss(ene). jeg stemmer for Fletcher, Giggs og Scholes sentralt om vi skal spille 4-5-1 med Berbatov alene på topp. Om Berba skal ha en kompis på topp må vi ofre en av vingene for park eller flytte Nani/Giggs opp (grøss)

Lenke til kommentar

Mitt ønske: (Mot Bayern Munchen på Onsdag... :p hehe)

--------------x----------------

---------Van der Sar------------

---x-------x------x---------x---

Neville----Rio----Vidic-----Evra--

--------------x---------------

-----------Fletcher-----------

---x----------x-------------x---

Valencia----Giggs----------Nani--

-----------x------x-------------

------Berbatov-Macheda--------

Berba i sin sedvanlige dype spissrolle.

Fletcher vs Van Bommel.

Giggs som kreativ kraft.

Valencia utnytte Lahm sine svake sider (defensivt) og fore Macheda.

Nani med fri rolle.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Mitt ønske:

--------------x----------------

---------Van der Sar------------

---x-------x------x---------x---

Neville----Rio----Vidic-----Evra--

--------------x---------------

-----------Fletcher-----------

---x----------x-------------x---

Valencia----Giggs----------Nani--

-----------x------x-------------

------Berbatov-Macheda--------

Berba i sin sedvanlige dype spissrolle.

Fletcher vs Van Bommel.

Giggs som kreativ kraft.

Valencia utnytte Lahm sine svake sider (defensivt) og fore Macheda.

Nani med fri rolle.

Du er ikke litt i feil tråd? Så vidt jeg vet spiller ikke Van Bommel og Lahm på Chelsea :D

Lenke til kommentar

Ja, Van Bommel ville jo nesten vært et ganske typisk kjøp, Ancelotti er jo glad i gamle gubber... Sukk.

Lahm tror jeg dog ikke vi har bruk for. Det finnes vel ikke det lag i Premier League som har bedre dekning på sidebackene, med A. Cole, Zhirkov, Bosingwa og Ivanovic som alle er toppnivå, og Ferreira som er en god backup på begge sidene.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tar helst CL i år om vi bare kan vinne en turnering og det er jeg vel eneste United supporter på forumet om å ønske. Forhåpentligvis klarer spillerne å fokusere på en kamp av gangen og prioritere kampen mot Chelsea, for å rette energien mot Bayern - i den rekkefølgen altså.

Lenke til kommentar

Rooney sin sjangse er vel oppgradert fra 0 til veldig små. Jeg går ut ifra at han ikke spiller.

Vi kan godt slå Chelsea selv om vi har mange skadde spillere. Vi har hjemmebane og mange gode psillere å komme med. Fletcher bør spille. Han leverer veldig ofte i sånne kamper. Park også kanskje selv om nani også spiller veldig bra. Vervatov alene på topp blir vel utgangspungtet men da må han få god støtte fra midtbanen.

Vi må også huske at uavgjort er også er godt resultat siden vi fremeles vil lede ligaen.

Vi har hatt uflaks i de to siste mot Chelsea, det er på tide vi har litt flaks nå.

Lenke til kommentar

Gleder meg til dette oppgjøret i morra. Dette er en kamp som jeg trur kommer til å bli avgjort på midtbanen. Ser for meg at det kommer til å bli svært avgjørenede å vinne ballen tidlig og holde den i lage slik at vi kan styre spillet slik vi ønsker. Berbatov vet at han må prestere, og dermed må han putte de sjangsene han får. Jeg liker ikke helt det taket Chelsea har hatt på oss i en periode nå, og jeg håper vi klarer å vise hvem som er best i landet med en knusende seier. Dog hadde jeg satt penger på uavgjort om jeg skulle tippe på dette oppgjøret.

Lenke til kommentar

Ingen har utelukket noe når det inlegget ble skrevet

Ikke som jeg har lest før inlegget ble skrevet ihvertfall

Vel i Liverpool tråden ble Rooney utelukket med kilder for 2-4 uker bare 24 timer etter kampen.

(2-3 uker er fasit fra United hold).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...