Eirik Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Den kalde kaféen Jeg gjør et aldri så lite forsøk på å sparke litt mer liv i denne kategorien: Vi vannkjølingsentusiaster her på forumet har i lengre tid manglet en åpen diskusjonsarena for vannkjøling - og har de siste månedene brukt Ditt vannkjølte system som en slags kafé. Dette er som kjent en galleritråd - så jeg håper vi kan la den gå tilbake til å være det igjen Kommer til å oppdatere førstepost etterhvert med diverse snacks som kan være nyttig - kom gjerne med tips. Navn og slikt er bare midlertidig (teit navn for å overholde loven om 3 ord), så også her er det rom for diskusjon. Dersom det ikke er stemning for en slik tråd, kan vi bare la den dø rolig ut Now, discuss! Endret 31. mars 2010 av Wikipedersen 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Syns det er ganske så smart med en slik tråd Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Hehe, greit å la galleritråden være en galleritråd. Om det skulle være noen tvil om hva denne tråden er ment som, så er det altså som Hardwarekafeèn - bare for vann-/ekstremkjøling (eller kjøling generelt) Er det noen som har noen sider som kommer med nyheter eller reviews på vannkjøling? Det kryr ikke akkurat av dem. Første jeg kommer på er Bit-Tech - og de har ikke mye VK-relatert. 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Der kom endelig en tråd hvor vi vannkjølings-entusiaster får bolte oss fri Håper det blir god aktivitet her og at folk faktisk gidder å diskutere litt vannkjøling. Vannkjølingsdelen på forumet inneholder nesten bare tråder der folk lurer på hva de skal ha i vannkjølinga. Hvis noen vannkjøings-interreserte på TG har lyst på en T-shirt fra Aquatuning (str. L) eller en Aquatuning-katalog er det bare å komme til Seat 21 Row 27! Har fem t-skjorter som skal gis bort og fire kataloger. En teaser til den kommende opptaderingen til Project Crimson som kommer i kveld eller i morgen (tatt på TG) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Håper du ikke planlegger å fylle pepsi på systemet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) "hey, der er fyren som er så glad i pepsi at han har det i loopen sin"....høhø :!: Flott prosjekt du har på gang mikkello Endret 31. mars 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Takk. Det er bare å komme å se! : ) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nevnte det tidligere; skulle gjerne hatt noen linker til review-sider på vann/ekstremkjøling. Hadde vært greit å få på plass en skikkelig 1. post Rop ut. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Vannkjøling er gøy! *mine innlegg* Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Takk for en bump til denne tråden i "mitt vannkjølingssystem" Wpeder . Da kan eg som en shameless bump til min ikke-helt-klare prosjekt tråd. Har ikke gidda å dobbel poste "hvorfor skjer ingenting" i kommentartråden. Det er stort sett tid man tror man har, som man likevel ikke får. med fare for at det samme skjer så virker det som om førstkommende helg er ledig, da vil det endelig skje ting der! . Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Definitivt spennende prosjekt Crazymech. Fikk meg til å angre på at jeg ikke pulverlakkerte innsiden av kabinettet mitt sort Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 For å si det sånn.. Once you go black, you never go back Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nei, er det noe jeg virkelig angrer på er det det. Men er litt sent nå, har ikke ork til å bygge alt på nytt... Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) På en måte liker eg grå tonene i kabinettet ditt, retrokult. PS: hvis du vil kan du jo alltids gjøre det litt bedre med å rive av toughpower logoen på strømforsyninga, er faktisk en aluminiumsplate, så litt plasterfjerner også er det svart og fint. Endret 3. april 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Ja, tanken har slått meg ang. PSU. En annen ting som irriterer meg er at utsnittet på vinduet er så dårlig. Syntes Lian Li, så ordentlig de skal være, kunne ha klart å hatt et ordentlig utsnitt som ikke tar med seg halve racken i utsnittet. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Da kan eg som en shameless bump til min ikke-helt-klare prosjekt tråd. Den radiatoren der var MAD stor!!! Noen som har snøring på hva den kan veklse av varme oppgitt i watt? Et tilleggsspørsmål, noen bruker alkohol isteden for vann; hvor får man kjøpt slike kvanta for utenom polet? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Danskebåten, eller i skuret til en venn av en bekjenning Edit: Nostalgi vannkjøling? FXFlow: GeForceFX Watercooling Revisited Endret 4. april 2010 av Crazymech Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Artig og se slikt Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Indeed Noen som har noen tips til noe som kan gjøre kabinettet mitt bedre? Har lite å gjøre om dagen, og føler jeg mangler det lille ekstra... Se signatur. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Her er en guide alle bør lese: http://www.bit-tech.net/modding/guides/2010/02/15/better-photographs-of-your-mod/1 Går mer på modding, men hever kvaliteten på logger osv betraktelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå