ThaBeast Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) hei hei ^^ har tenkt og lage en priest så derfor så leiter jeg etter en RaF partner jeg har skype om det er en forespørsel. grunden til at jeg spør her er fordi at ingen av de jeg kjenner har så særlig lyst til og starte nye accounter (kan jo hende at jeg er heldig og finner noen kule folk her ) har noen "regler" da ^^ men er ikke så streng - alliance - serveren "defias brotherhood" (fordi da kan jeg få tak i boost/gold/baggs og shit til oss begge) jeg kommer til og spille priest, så jeg kommer til og heale i instancer ( instant random HC group) men vist "du" har lyst til og spille som healer går jeg mer en gjerne shadow. add meg på msn: [email protected] om du er interessert i og få en lvl 60 på 2 til 3 dager ( vist vi slacker ) -tb oh btw, litt random facts for folk som er kresene: 19 år og er dude Endret 25. mars 2010 av ThaBeast Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) edit: glem det Endret 26. mars 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 There you go. Problem solved. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har vel ikke en ekstra raf invite ? tenkte å starte igjen etter at kontoen ble hacka. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har vel ikke en ekstra raf invite ? tenkte å starte igjen etter at kontoen ble hacka. Vel.. Ikke'no problem å få kontoen tilbake da. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 I know, men har verken original cd key, husker ikke secret password og har ingen mulighet overhode å sende inn kopi av bankkort/pass. Og dersom man ikke har original cd key eller secret password må man sende inn id som bevis. Fikk avslag pga jeg ikke sendt med det. Ble hacka etter at jeg måtte få wow over på battle.net. Plutselig en dag hadde jeg ikke wow kontoen på battle.net, men hadde battle.net kontoen aktiv, men ingen wow inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå