Gå til innhold

Aprilfest 2010 - ok67 - Vårstemning langs Ilavassdraget

Anbefalte innlegg

Nesten same tittel som ein av årsutfordringane mine, men denne gangen ikkje låst til ein bestemt stad i Ilabekken.

Startar nederst og skal jobbe meg oppover etterkvart som våren trekker oppover bekken.

Var inne på tanken å prøve meg som kandidat, men trur kanskje at pingle blir ambisiøst nok, det spørs kor fort våren kjem oppover bekken.

Ingen begrensing på utstyrsvalet.

Endret av ok67
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, så fint kart du hadde da...kan bli mye bra vårstemning langs den bekken ja. Kunne tatt langs Stokkbekken jeg også, men jeg synes det er litt mørkt og dystrer langs den. Men et par bilder derfra kan jeg sikkert ta med, for jeg skal jo "finne" vår i nabolaget og den er jo nær meg.

Lenke til kommentar

Skikkeleg gråvær i dag, så då får vi starte med eit svart/kvitt bilete. Dette er frå utløpet av Ilabakken.

post-19109-1270137742,3261_thumb.jpg

Snakka forresten med to karar frå RødeKors som hadde vore og sjekka isen på Baklidammen. 71 cm is, hele 50 cm av den var stålis, kan bli lenge til det blir vår i øvre delar av Ilavassdraget.

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Som sagt så er det 71 cm med is på Baklidammen. Så det ser ut til at eg må ta det med ro oppover om det ikkje berre skal bli bilete av snø og is. :p

:!: :!: Bra du har en måned på deg da...(og så bor du på gal side av byen vet du....)

Lenke til kommentar

Ca 30m lengre oppover i dag. Dagens motiv er kun rennande vatn i bekken.

post-19109-1270309422,0477_thumb.jpg

Kunne ha vore eit artig motiv etter at det er blitt mørkt, med litt "rare" fargar frå gatelyset og lang lukkartid. Vi får sjå i morgon....

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Har sansen for den der - hvorfor skal alt være så gjenkjennbart? Selvsagt kan det virke lettere med noe abstrakt - du trenger ikke replikere virkeligheten for den som betrakter. På den annen side er form og tekstur, lys og farge nødt til å finne sin egen streng å spille på, utenfor virkeligheten. For min del, så greier du det fint med dettesmile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...