ok67 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Nesten same tittel som ein av årsutfordringane mine, men denne gangen ikkje låst til ein bestemt stad i Ilabekken. Startar nederst og skal jobbe meg oppover etterkvart som våren trekker oppover bekken. Var inne på tanken å prøve meg som kandidat, men trur kanskje at pingle blir ambisiøst nok, det spørs kor fort våren kjem oppover bekken. Ingen begrensing på utstyrsvalet. Endret 24. mars 2010 av ok67 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Endre litt på tittelen for å vise at heile Ilavassdraget er med. Men det spørs kor fort våre kjem i dei øvre delane av vassdraget. Meir om Ilavassdraget her: http://www.strindahistorielag.no/wiki/index.php/Ilavassdraget Endret 24. mars 2010 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jøss, så fint kart du hadde da...kan bli mye bra vårstemning langs den bekken ja. Kunne tatt langs Stokkbekken jeg også, men jeg synes det er litt mørkt og dystrer langs den. Men et par bilder derfra kan jeg sikkert ta med, for jeg skal jo "finne" vår i nabolaget og den er jo nær meg. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Skikkeleg gråvær i dag, så då får vi starte med eit svart/kvitt bilete. Dette er frå utløpet av Ilabakken. Snakka forresten med to karar frå RødeKors som hadde vore og sjekka isen på Baklidammen. 71 cm is, hele 50 cm av den var stålis, kan bli lenge til det blir vår i øvre delar av Ilavassdraget. Endret 1. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Pen dybde i bildet ditt! Det lignet skummelt på en oljefilm på et omåde i strømmen der, men det er sikkert fordi jeg blir litt lurt av de manglende fargene... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Ingen oljefilm, men fundamentet til muren under vatn. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Tok fram vidvinkelen i dag og flytta meg 10 m lengre oppover bekken og snudde meg 180 grader. Endret 2. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kjempefint det der, flotte farger og god komposisjon RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nydelige linjer, knæsje farger - me like! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Begge to er flotte bilder. 10 meter om dagen, da kommer du ikke langt på en måned Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Som sagt så er det 71 cm med is på Baklidammen. Så det ser ut til at eg må ta det med ro oppover om det ikkje berre skal bli bilete av snø og is. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Som sagt så er det 71 cm med is på Baklidammen. Så det ser ut til at eg må ta det med ro oppover om det ikkje berre skal bli bilete av snø og is. :!: :!: Bra du har en måned på deg da...(og så bor du på gal side av byen vet du....) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Ca 30m lengre oppover i dag. Dagens motiv er kun rennande vatn i bekken. Kunne ha vore eit artig motiv etter at det er blitt mørkt, med litt "rare" fargar frå gatelyset og lang lukkartid. Vi får sjå i morgon.... Endret 3. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Liker progresjonen her, dette blir en flott serie! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Oi, den ble flott. (I dag fant jeg noe på turen, som dere kanskje ikke har på den siden av byen enda, så det bare MÅ jeg jo bruke i dagens bilde) RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Klare farger - ble tørst, nå. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Same stad som i går, men i dag etter at det var mørkt. Dette er mao ein repetisjon av gårdagen og på mange måtar også frå oktoberfesten sist haust. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Ja, med 60 sek lukkartid så blir det slik. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har sansen for den der - hvorfor skal alt være så gjenkjennbart? Selvsagt kan det virke lettere med noe abstrakt - du trenger ikke replikere virkeligheten for den som betrakter. På den annen side er form og tekstur, lys og farge nødt til å finne sin egen streng å spille på, utenfor virkeligheten. For min del, så greier du det fint med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå