aGal Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 La merke til at Netshop har noen gode tilbud under "Hardware dager!" nå. Sjekk selv http://www.netshop.no/Kampanjer09/Forside/hardwaredager/ Har selv kjøpt 45 stk USB kabler i forskjellige farger til kun 1 kr stk! Er også noen Lian Li kabinetter som jeg trur har en god pris! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det ble 3kr pr kabel hos meg, da jeg kjøpte 50 for 186kr inkl frakt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Det ble 3kr pr kabel hos meg, da jeg kjøpte 50 for 186kr inkl frakt. Sant at når man tar med frakt blir det fort noen kroner mer per kabel! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakke meg om Hardware dager du! Man sparer mellom 50-100 kroner på produktene, ikke noe å rope hurra for. Nei elsk eller hat, men når det gjelder gode tilbud er nok Komplett best på den fronten. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Snakke meg om Hardware dager du! Man sparer mellom 50-100 kroner på produktene, ikke noe å rope hurra for. Nei elsk eller hat, men når det gjelder gode tilbud er nok Komplett best på den fronten. Sant, men var jo tre-fire tilbud som er OK. Det som er synd med komplett er at de kjører på med ting jeg har fra før hele tiden! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hva skal man med 45-50 stk. usb-kabler? Lenke til kommentar
areah Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Snakke meg om Hardware dager du! Man sparer mellom 50-100 kroner på produktene, ikke noe å rope hurra for. Nei elsk eller hat, men når det gjelder gode tilbud er nok Komplett best på den fronten. synes da 1000kr++ avslag på lian li kabinetter er fine tilbud jeg.... kanskje noen tilbud som ikke var så fantastiske, men 200kr avslag på modulær strømforsyning er da også fint. kanskje litt vanskelig å konkurrere med komplett når det er 1337 w33k5 men hva i alle dager skal man med 45-50 usb kabler? er da sjeldent mer enn rundt 10 usd porter i en pc. og de fleste ting som bruker usb kabel har da medfølgende kabel.... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 men hva i alle dager skal man med 45-50 usb kabler? er da sjeldent mer enn rundt 10 usd porter i en pc. og de fleste ting som bruker usb kabel har da medfølgende kabel.... Skal nok bare ha 20-25 kabler selv. Går lett med en del kabler om man tar med skrivere og eksterne harddisker i en husstand. Resten blir gaver etc. Alltids noen kompiser som trenger en USB kabel også! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 men hva i alle dager skal man med 45-50 usb kabler? er da sjeldent mer enn rundt 10 usd porter i en pc. Noen har rack hvor 10+ pcer og alle usb-utgangene er bak hvor man ikke kommer til. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) men var bare kjedelige a-b kabler, ikke vanlige skjøter. noen hos netshop kjøpte feil så de endte med varer de ikke får solgt og dumper de ut igjen antar jeg. hadde det vært standard skjøter hadde jeg nok kjøpt litt av hver farge siden enkelt finne hver ende i spagettien har du gjerne en av hver farge. a-b har ikke jeg noe som bruker. Endret 23. mars 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kan ikke noe for det, men har egentlig fryktelig lyst til å bygge en PC med det acryl-kabinettet Sikkert upraktisk, men.... Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Du må iallefall ikke ta på det uten hansker. ---- Ja A_B-usb er vel printer /scanner ol. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hva skal man med 45-50 stk. A-B usb-kabler? Bedre. Godt sett, Cruzader. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ord deling hos Net Shop. Men håper fortsatt på gode tilbud. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 mmm Fikk alle kabler i en eske jeg.. står jo ikke noe på de så måtte jo koble i hver og en for å sjekke farge. Var også en kabel som ikke funka av de 45 jeg bestilte. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Er klistremerker på mine som sier for eks rød. blir stilig julepynt. Netshop ser jo bare varenummer og ikke prisen, de registrerer en voldsom oppgang i usb-b-a-kabler og bestiller inn 10.000 nye Endret 25. mars 2010 av War Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 var og hentet pakkene mine i dag forøvrig tviler jeg sterkt på at de bestiller inn 10.000 A-B siden de selger nesten ikke, er ikke uten grunn at de dumper de ut til gi bort priser. føler pulten min både hjemme og på jobb har halve verden av duppeditter, og ikke en eneste ting bruker A-B. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det var halve spøken, at de registrerer en økning i A-B i det siste og derfor kjøper mer. Er forøvrig enig, det er en superteit standard som bare printere og scannere bruker. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 så de få tingene som faktisk kommer med den sære B tilkoblinger som eksterne disker,printere,scannere har de også rj-45 som blir brukt isteden. men når jeg tenker meg om har jeg faktisk en usb A-B kabel i bruk, dymo labelwriterne bruker de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå