tomsi42 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Her legger vi ut de beste bildene fra fototreffet vi hadde i dyreparken i dag. Et meget vellykket treff med mange gode motiver, så her bør det bli en del bra. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Får starte litt forsiktig her jeg da, selv om jeg kjenner på prestasjonsangsten litt her nå. Må takke alle for et svært hyggelig treff, med mange hyggelige folk og ett og annet snålt dyr. (den jerven løper nok i sirkel enda :!: ) Var mitt første Akam treff dette, og det frister absolutt til gjentakelse. Og bare for å understreke at disse dyrene er vant med fotografer, fant vi denne karen som kunne posering Endret 20. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Awh laaawrd. Hvorfor måtte bilen slå seg vrang i dag Skulle så gjerne vært med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Du var savnet, ze5400. Vi får satse på at det blir flere slike turer. Jeg har bare et bilde å komme med i kveld, så kommer jeg sterkere tilbake. Tankefull. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da var jeg også komt hjem, og holder på å få i meg litt for. Bilder kommer nok om noen timer. Eller fortløpende. Alt ettersom. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Neste gang får vi håpe på at det ikke er snø Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Men snøen gjorde jo at det ble så fint og utbrent rundt mongojerven Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Du var savnet, ze5400. Vi får satse på at det blir flere slike turer. Jeg har bare et bilde å komme med i kveld, så kommer jeg sterkere tilbake. Tankefull. Blir det ny avatar nå da.... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Deler opp i flere poster jeg, siden det ble en del bilder. Gif kommer senere. Og jeg legger alt i spoiler, som presang til Archongamer (?) som kjører forumskin som ikke funker med spoiler, værsågod! Akamfolk: Tomsi før stormen Pause for en slurk med godt-ristet farris og fotosnakk Ingen hadde teleobjektiv som gikk lenger enn til 200mm, unntatt to 70-300er, men den ene var sigma, og den andre var olympus, så de teller ikke. Tomsi fant et leketøy Endret 20. mars 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Takk for presangen Snodig, men det må ha hjulpet å klagd litt på det, for nå fikk jeg søren meg åpnet spoileren din også. Veldig bra bilder, selv om modellen på et par av bildene tydeligvis hadde en bad hair day Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Dyr: *knegg* Flodswin is not amused Mike Tyson Mmm, det frontelementet så godt ut The cake is a lie Det viktigste er å sebra Tatt igjennom det ene rene vinduet i hele dyreparken Det er mange om beinet. Eller kjøttstykket da. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) OMG!! skjer med aper med bart? Endret 20. mars 2010 av probin Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Her kommer siste rest av hva som ble brukbart på mitt minnekort i dag. Meat is in the air. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Første runde gjennom lightroom. *opplaster funker ikke...* Endret 20. mars 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
mjhz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Ahh jeg var jo lettere mongo på det siste bildet ditt sn0dig. Her kjem mine! Oi! Ser nå at bildene er totalt mørke. Endret 20. mars 2010 av mjhz Lenke til kommentar
Eidar Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Ja her er noen av mine fra turen er ikke helt med hvordan jeg legger til bilder så jeg linker bare bort til flikr setet ja har ikke fått lastet opp alle men rekner att alle bilden kommer løpet av kvled ca 47 bilder totalt Endret 20. mars 2010 av Eidar Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Yaricks: Like den "Kast alt annet" Endret 20. mars 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvordan ble det tatt i mot når en kom med fotoutstyr? Rakk ikke være med - jeg var i moss på jobb, men har lekt med tanken om Dyreparken i Kristiansand og I London forsåvidt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hver fjerde person i dyreparken har speilreflekskamera med seg. Det er ikke noe fotoforbud. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Hvordan ble det tatt i mot når en kom med fotoutstyr? Rakk ikke være med - jeg var i moss på jobb, men har lekt med tanken om Dyreparken i Kristiansand og I London forsåvidt. Som enhver annen gjest. Tror de er svært vant med fotoutstyr der, og vi traff på folk som hadde rigget seg opp med stativ og så mer ivrig enn snapshot fotografen ut, så regner med de godtar fotografer av alle slag. Endret 20. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå