Gå til innhold

Prosjekt: Monsta Rising - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver å finpusser på worklog tingen nå, legger inn den lille kuttinga fra orginalposten som "update 1" ..

Har tydeligvis ledig helg denne uka virker det som. 3 fridager? Helt klart en god tid å prøve seg på vannkjøling.

Fant ut at min Black Freezer blokk til P6T ikke var med kjøling for mosfet'ene.. Da er det en dårlig idé å fjerne den orginale kjølingen helt enda.

Men ut av asken gror det som best, så når eg eventuelt kjøper det, kanskje eg kjøper en 120/240 rad og setter den av til enten GPU (som eg uansett vannkjøler bare for å bli kvitt støy) og/eller chipset? :) vi får se.

Edit: "dagens spørsmål" :p, lurte på om eg skulle inkludere et lite regnskap med hvor mange kroner diverse nettbutikker og staten sammenlagt har tjent på dette fra meg?

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Staten har vel allerede tjent rundt 2600 kroner for min "plain yoghurt" sending. *host host*. + Moms for andre småting (batterivann.. frostvæske.. taxi regning.)

Ja, er nok første gang. Trodde du hadde skjønt det med de diverse nybegynner spørsmålene eg har spurt deg om på pm? :p

Lenke til kommentar

Ja, er nok første gang. Trodde du hadde skjønt det med de diverse nybegynner spørsmålene eg har spurt deg om på pm? :p

Aha, nå husker jeg! :p Får endel spørsmål, så det går litt i surr.

Alle er nybegynner en gang. Jeg er bare glad for at flere og flere interesserer seg for vannkjøling. Er ekstremt morsomt - og enda morsommere når man har noen å diskutere med ;)

Lenke til kommentar

Ble vist ikke noe denne helgen heller. Sånn er det med venner og diverse som krever mye av en. Jaja! Får jobbe mer med tråden og prøve å få funnet tid.

Edit: Jobbet endel med førsteposten i dag. Nesten så det begynner å nærmere seg "signatur-klart(v1.0.)" :p..

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

228434_10150176402529302_670039301_7031314_4615983_n.jpg

Etter en liten dusj. :p

Jobb om et par timer, men kan ikke la være å leke med de nye niplene og slangene og alt det der. Vet hva eg skal gjøre ETTER jobb i alle fall :D Fylle vann!

Edit: Nei skal vist ikke det. For lite nipler, igjen! .. Må vist ta opp første klasse matte igjen. >_>

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...