Kaadoonk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fant ingen venneliste til dette spillet på forumet. Om noen vil spille litt med en evig n00b på laget er nicket mitt Yeright. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 RavenX9 Noen som vet hva som er galt når ingen kan legge meg til og at jeg ikke kan legge noen til i vennelista i BC2? Lenke til kommentar
Persn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 RavenX9 Noen som vet hva som er galt når ingen kan legge meg til og at jeg ikke kan legge noen til i vennelista i BC2? Jeg fant ivertfall nicket ditt og addet det =) Får se om det blir noe resultat Også nicket mitt da: Kvikklunsj Det er awesome, jeg vet Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har jo laget en Link Lenke til kommentar
Kaadoonk Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har jo laget en Link Beklager så mye evenandreas, jeg er en idiot og sjekket ikke under sosial spilling tråden . Denne tråden kan stenges, og jeg skal legge meg til din tråd evenandreas. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har jo laget en Link Beklager så mye evenandreas, jeg er en idiot og sjekket ikke under sosial spilling tråden . Denne tråden kan stenges, og jeg skal legge meg til din tråd evenandreas. Hehe. Lenke til kommentar
MFluffy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Så nå at det eksisterte en til tråd... Endret 12. mars 2010 av Septimus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg