EinarEriksen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bedre videokamera og multimediadeling er noen av nyhetene. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bedre videokamera og multimediadeling er noen av nyhetene. <a href="http://www.amobil.no/artikler/gigantoppdatering_for_satio/75340" title="Gigantoppdatering for Satio">Les mer</a> Hmm, nå ble den plutselig mer interessant for min del! Noen som vet om equalizer har dukket opp i denne oppdateringa? Om batteriet har blitt bedre og skal jeg sannelig vurdere den igjen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 ingen equalizer Er det noen forhåndsdefinerte instillinger som bass, rock etc da? Lenke til kommentar
airsnopy Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva med å bare legge inn Android på Satio? Da har de ihvertfall solgt 1 til Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ikke som jeg ser...... Har du fått testa ut den nye firmwaren? Hvordan er batteriet\tregheten på din tlf? Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva med å bare legge inn Android på Satio? Da har de ihvertfall solgt 1 til Nå er jo X10 og X10mini med Android rett rundt hjørnet da Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 X10\X10 mini frister veldig, men så var det det med kamera\videofunksjon da, skeptisk til om X10 matcher satio der. Lenke til kommentar
airsnopy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 @Panic Ja eller X10 med 12 megapixel og xenonblits. Skjønner ikke hva de skal med LED(gjør bildet hvit blits)? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ikke som jeg ser...... Har du fått testa ut den nye firmwaren? Hvordan er batteriet\tregheten på din tlf? kjærringa har den merker ingen forskjell på nye firmware.. batteriet er elendig som vanlig Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Stilig at det er nødvendig å ha bilde av en dame i topp og truse for å få klikk til en artikkel (har ikke lest artikkelen, kom inn bare for å kritiserer bildevalget som er på forsiden). Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Etter oppdatteringen har min telefon fått en liten ulempe at den plustelig deaktiverer alt som heter "mulighet for å trykke" Det gjelder alt av touch og de fysiske knappene (og power) eneste løsning er å fjerne batteriet og starte den på nytt.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg