tomsi42 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Det ble en flott tur idag med mange deltagere. Noen nye fjes og en del gjengangere, så det tok en del tid å komme seg fra Oslo S til Aamodt bru Vi avsluttet med varme og kalde forfriskninger på Noahs Ark. I flytende og fast form ... Her regner jeg med at det kommer en del flotte bilder etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeje.. førstemann denne gangen gitt.. Liker litt linjene i dette bildet.. Flere bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Blinker det "ran meg" av dette? Edit: Vedlegg hang ikke med Endret 7. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Words don't come easy: Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Litt av fuglelivet i Akerselva. Endret 7. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Lett å finne dette skiltet? Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Her kommer et knippe av min fangst fra turen. Det var litt kamp om motivene underveis, men det var ikke bare vi som kjempet. iStereo og mange andre var også innom denne. Det dukker sikkert opp flere fugler, men disse var det kun jeg som fikk (tror jeg). Måtte også ha med noe fra planteriket. Jeg har også funnet årsaken til at jeg så denne. Da denne krysset min vei litt tidligere på turen. Vi var innom mange gater og veier, også denne. Dersom man skulle slippe opp for ord på turen, her er løsningen. Jeg avslutter i denne omgang med et bilde som godt symboliserer tiden vi er inne i nå. Takker alle for en fin tur. Endret 7. mars 2010 av Gorgat Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Takk for en kjempehyggelig tur alle sammen! Nå gleder jeg meg til å se på hva dere har med tilbake! Her er mine bidrag: Stupdykk Folket under broa Nesten som Paris Fuglene fløy Mistet? Stjålet? En engel stod ved elva En hest bak et gjerde Finn.no - hybler til leie Brokker av to samtaler Et portrett ved veis ende Disse og flere bilder fra treffet på expono, også i større oppløsning. edit: fjernet et bilde Endret 26. mars 2010 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Blinker det "ran meg" av dette? Bare for miljøene med de råeste vektløfterspurterne Lett å finne dette skiltet? Oi, godt sett og utnyttet! det var ikke bare vi som kjempet. Skikkelig drama! Sjalusi? Revirkamp? Loff? Abstrakt Stilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Fargespel: Mista skoa? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, Takk for et hyggelig treff. Kaian, jeg tror jeg har åndsretten til minst et av portrettene dine! Mine bidrag forøvrig: Bare rør: Sitt ned: Opplysende: Løp og kjøp: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kaian, jeg tror jeg har åndsretten til minst et av portrettene dine! Ah, sånt glemmer jeg, unnskyld! Portrettet ved veis ende? (Borte igjen, desverre) Likte "bare rør" - jeg klarte ikke å få noe ut av dem. Og lampa! Kjempebra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Vet ikke helt.. men jeg fikk da noe ut av lampa.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Kaian, jeg tror jeg har åndsretten til minst et av portrettene dine! Ah, sånt glemmer jeg, unnskyld! Portrettet ved veis ende? (Borte igjen, desverre) Det ene bildet av Gorgat og de to på enden av bordet. Tror jeg. Syntes bare det var litt gøy, jeg! :!: Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Det ene bildet av Gorgat og de to på enden av bordet. Tror jeg. Syntes bare det var litt gøy, jeg! :!: hehe, bra! Litt pinlig å ikke huske at jeg ikke tok dem selv, men jeg kommer nok over det. Jeg tok bort noen fler av nærbildene til jeg vet om det er greit å ha dem ute. Endret 7. mars 2010 av kaian Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kunst? Vaffel pitstop Tyverisikret maskot Kunst 2/oppover Endret 7. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Her er mitt benkeforslag... Noen favoritter så langt: iStereo - Fagverk (det første bildet i tråden). TGB - Det første svanebildet, Vaffel pitstop. Gorgat - Stokkandkamp. Kaian - Nesten som Paris, Stupdykk. Bykatt - Bare rør, Opplysende. Endret 7. mars 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå