Mephistopheles Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Har ikkje funne nokon tråd dedikert til årets festival, noko eg syns eldsjelene i Kvinesdal fortener. Fjorårets festival var fantastisk, og eg har ingen tru på at årets kjem til å skuffa. Eit stort tap for min del, er fråfallet til Black Label Society, men eg stolar på at dei maktar finne gode erstattarar. Noko dei klarde med glans; Killswitch Engaged stiller, som eg vona på! Lineupen er dermed beståande av: Hovudscene: Hovedscene: * Twisted Sister * Megadeth * Immortal * Queensryche * Killswitch Engage * Airbourne * Epica * Gamma Ray * Cavalera Conspiracy * U.D.O. * Amon Amarth * Anvil * Ratt * Over the Rainbow * Enslaved * Jörn * Sabaton * Crashdïet * Audrey Horne * Tony Harnell * Purified in Blood * Sybreed Tjodolf Rock Stage: * Ingenting * Valentourettes * Chrome Division * The Cumshots * Backstreet Girls * Black Debbath * Tömmermenn * Cyaneed * Heatseekers (ACDC) * Ovërhead (Motörhead) * The Carburetors * Trendkill (Pantera) Eg slenger inn oppdateringar fortløpande. Neste artistslepp er annonsert å skje innan kun kort tid. Det går rykter om Mötley Crüe, Killswitch Engaged (CONFIRMED!!) og Sick of it all, men dei er ikkje anna enn rykter. Det er likevel grunn til å gleda seg, då det er sendt meldingar frå festivalleiinga at Twisted Sister ikkje kjem til å toppa plakaten etter det siste sleppet. Underteikna stiller vel førebudd med reservert rølpeplass på Campen og nyoppussa combicamp. Fleire som skal ned? ROCK ON!!! Endret 9. mars 2010 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er veldig fristet, i hovedsak pga Epica. Hvordan er det å være frivillig? Akkurat i det tidsrommet har jeg ingen andre planer foreløbig. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Om du heller vil vera gjetar enn sau, har du ein god moglegheit til å ordna deg inn på festivalpass for ingen pengar. Dei frivillige i Kvinesdal har alltid vore fantastisk flinke, grunna god koordinering frå arrangøren si side. (Om ein tek erfaringskurva i betrakting.) Info her:Frivillig 2010 Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Oi oi oi! Norway Rock festival var magisk i fjor og det ser jo ikke akurat dårlig ut i år heller! Krysser fingre og tær for at de finner en værdig stedfortreder til Black Label Society Airbourne tror jeg blir drit bra, og Twisted Sister blir en opplevelse av de sjeldne hehe Ser også frem til stemmningen på Tjodolf Rock Stage Når jeg ser tilbake på fjorårets festival, så er det ikke tvil om at dette blir en tradisjon for mitt vedkommende. Vi snakkes i Kvinesdal folks! Hilsen TurboTim Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Se der ja! Nå var Killswitch Engage på plakaten!!!! NICE Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ikke dårlig, nei. Får se om det kanskje blir en tur for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er du frivillig må du regne med å stå og jobbe i en bod istedet for å se på konserter, husk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har nå meldt meg som frivillig. Vet ikke om jeg blir plukket ut. Er du frivillig må du regne med å stå og jobbe i en bod istedet for å se på konserter, husk. Derfor jeg meldte meg som rigging. Bare jeg får se Epica er jeg happy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har sett Simone sammen med Kamelot og Epica live. Hun ruler uansett band hun synger med Også er hun myyyyye penere i real life enn på bilder. Hun og bandet gikk ned i publikum etter konserten og signerte plater og prata med fansen. Alle flokket seg rundt Simone. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe, digg. Hadde en venninne som var på en Kamelot konsert der Simone var med. Vet ikke om det er mulig å bli stort penere, jeg da. Skal på Kamelot to ganger i april, faktisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 En tulling ved siden av meg sa til kompisen "Will you sign my cock?" for moro skyld, hun sto kanskje 2 meter unna og ropte tilbake "I HEARD YOU!" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hun får nok høre en del, ja. Ser ut til at de siste artistene og komplett line-up første gang vises under nevnte Kamelot-konserter. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Kjenner Airbourne kan verte kult... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hmm vuederer å gå på denne festivalen men har bare råd til en festival i år å det står mellom hove og denne hmm Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 De viser frem komplett lineup på Kamelot-konserten i Oslo fredag 16. april. De har en headliner som skal toppe Twisted Sister. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ein headliner? Trudde det var 2-3 som skulle verta openbara. Så me har ein headliner pr. dag... Kjenner eg gler meg som ein gris til 16. Skal spela gig med bandet då, så det vert ein morosam kveld i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 4 dagar til slepp, 85 dagar til festivalstart! Det vil for oss som skjelv av forventning har under ei veke å vente til me veit kva me ventar på, og det er mindre enn 3 månadar til me faktis står på sletta! Maling er bestilt til combicampen, dekalar er klare til påklistring. Golvbord til partyteltet påbyrja tilpassa, og andre detaljar planlagde. Fy F... eg gler meg til festival! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gleder meg til Kamelot og artistslipp på fredag og lørdag, ja. Men først Metallica i morra. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hadde vert morro og vert på Kamelot idag, men sånn er livet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Får vel lese oversikten mange steder etter ikveld uansett..skulle også gjerne vært på Kamelot, men når man jobber til 17:30 har man bare lyst å dra hjem, slappe av i sofaen og ta en pils. Ikke stå og hoppe og hyle sammen med 2000 andre folk. Jeg var på konserten på rockefeller som ble One Cold Winters Night-DVD'n, da Endret 16. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå