Gå til innhold

Norway Rock 7-11 Juli 2010

Anbefalte innlegg

Har ikkje funne nokon tråd dedikert til årets festival, noko eg syns eldsjelene i Kvinesdal fortener. Fjorårets festival var fantastisk, og eg har ingen tru på at årets kjem til å skuffa. Eit stort tap for min del, er fråfallet til Black Label Society, men eg stolar på at dei maktar finne gode erstattarar. Noko dei klarde med glans; Killswitch Engaged stiller, som eg vona på! Lineupen er dermed beståande av:

Hovudscene:

Hovedscene:

* Twisted Sister

* Megadeth

* Immortal

* Queensryche

* Killswitch Engage

* Airbourne

* Epica

* Gamma Ray

* Cavalera Conspiracy

* U.D.O.

* Amon Amarth

* Anvil

* Ratt

* Over the Rainbow

* Enslaved

* Jörn

* Sabaton

* Crashdïet

* Audrey Horne

* Tony Harnell

* Purified in Blood

* Sybreed

Tjodolf Rock Stage:

* Ingenting

* Valentourettes

* Chrome Division

* The Cumshots

* Backstreet Girls

* Black Debbath

* Tömmermenn

* Cyaneed

* Heatseekers (ACDC)

* Ovërhead (Motörhead)

* The Carburetors

* Trendkill (Pantera)

Eg slenger inn oppdateringar fortløpande. Neste artistslepp er annonsert å skje innan kun kort tid. Det går rykter om Mötley Crüe, Killswitch Engaged (CONFIRMED!!) og Sick of it all, men dei er ikkje anna enn rykter. Det er likevel grunn til å gleda seg, då det er sendt meldingar frå festivalleiinga at Twisted Sister ikkje kjem til å toppa plakaten etter det siste sleppet.

Underteikna stiller vel førebudd med reservert rølpeplass på Campen og nyoppussa combicamp.

Fleire som skal ned? ROCK ON!!!post-121594-1267437527,2894_thumb.jpg

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi oi oi! Norway Rock festival var magisk i fjor og det ser jo ikke akurat dårlig ut i år heller! Krysser fingre og tær for at de finner en værdig stedfortreder til Black Label Society :p

Airbourne tror jeg blir drit bra, og Twisted Sister blir en opplevelse av de sjeldne hehe :thumbup:

Ser også frem til stemmningen på Tjodolf Rock Stage

Når jeg ser tilbake på fjorårets festival, så er det ikke tvil om at dette blir en tradisjon for mitt vedkommende.

Vi snakkes i Kvinesdal folks! :new_woot:

Hilsen TurboTim

Lenke til kommentar

Jeg har sett Simone sammen med Kamelot og Epica live.

Hun ruler uansett band hun synger med :) Også er hun myyyyye penere i real life enn på bilder. Hun og bandet gikk ned i publikum etter konserten og signerte plater og prata med fansen.

Alle flokket seg rundt Simone. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

4 dagar til slepp, 85 dagar til festivalstart! Det vil for oss som skjelv av forventning har under ei veke å vente til me veit kva me ventar på, og det er mindre enn 3 månadar til me faktis står på sletta!

Maling er bestilt til combicampen, dekalar er klare til påklistring. Golvbord til partyteltet påbyrja tilpassa, og andre detaljar planlagde. Fy F... eg gler meg til festival!

Lenke til kommentar

Får vel lese oversikten mange steder etter ikveld uansett..skulle også gjerne vært på Kamelot, men når man jobber til 17:30 har man bare lyst å dra hjem, slappe av i sofaen og ta en pils. Ikke stå og hoppe og hyle sammen med 2000 andre folk.

Jeg var på konserten på rockefeller som ble One Cold Winters Night-DVD'n, da ;)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...