Uxzuigal Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Actionbilde av Serenity som blir "Angrepet" av "Theo" som vi passer for noen bekjente her på Kennelen vår. EXIF: 1/1000sec. ISO-100 47mm F/5.6 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Syns du har fått bra dreis på bildene dine, jeg Skumle uttrykk du har fått her, og fine detaljer i bildet. Skarpt, litt merkelig utsnitt kanskje, mulig at du ikke burde kuttet skyggene deres slik , men der kan det hende jeg tar feil. Har ikke så mye negativt å si, ser ut til at du har fått det til slik du ville ha dette bildet Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kjempe fint bilde! Hvilket kamera brukte du? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg bruker et Canon 7D - - - Skal se hva .RAW bildet har angående skygge og kutting og hva jeg får til Lars. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Liker bilde, det er skarpt og uttrykket til den ene hunden er genialt, bra fanget., Kanskje du kunne kommet litt nærmere, vet ikke om det hadde blitt så mye bedre, men jeg ser for meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå