JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Curlingtreff på Snarøya Jeg, Sameboe, DJ_Dark, Latias og flere ravere i Curling-tråden har i løpet av Curling-OL blitt inspirert til å arrangere et curling-forumtreff i Oslo-området. Valget falt da på Norges beste curlinghall på Snarøya. Dato: Ubestemt (Se forslag under) Sted: Snarøya Curlinghall Transport: 31-bussen fra Oslo (trafikanten.no) Kleskode: Ingen, men klovnebuksene (bilde) er ingen dum ide Arrangører: JanFr og Sameboe Pris: Ukjent Dato er ikke fastsatt da jeg først må ta kontakt med Dordi Nordby. Ingen av oss kan spille curling fra før av så dette er absolutt åpent for ALLE! Se frem mot en dag med mye knall og fall. Vi satser også på å få instruktører (Blant annet Dordi Nordby?) til å lære oss litt før vi setter i gang. I første omgang er tråden for å lodde stemningen. Skrik ut om du er interessert! Interesserte: JanFr Sameboe DJ_Dark b-real Latias Chef Samebror Dr3as Slurpee Nopros Extractum Martin808 berniy Datoforslag: 5. mars 6. mars 12. mars 13. mars 9. april 11. april 17. april Kom gjerne med andre forslag Videoer: En liten innføring i curling Intervju med Ulsrud fra Snarøya Curlinghall Mer info kommer fortløpende... Endret 1. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er max interesert! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg er. Ser artig ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Dette kan bli artig. Har spilt litt før, men det er noen år siden. For vennergjenger er det snakk om lørdager hvor det er aktuelt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Liker ikke at Akershus tar kreditt for Oslo, men jeg er interessert. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 5 er kanskje litt få? Burde i hvert fall få til 8 stk så vi har to lag Venter litt med å ta kontakt til jeg vet at det er litt flere interesserte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor bryr du deg sånn om Oslo, Latias? Det er en drittby av dimensjoner. Husk at jeg må komme meg ned fra Bodø og da... Påsken hadde vært flott. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Oi. Da har du en liten tur foran deg Tror ikke det blir i påsken. Tror som sagt det blir en helg. PS: Å melde interesse er selvfølgelig ikke bindende på noen måte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Påsken er max dumt... jeg skal ihvertfall på TG i påsken, så en helg etter påsken passer meg stort sett bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har fortsatt fri helgen etter påske. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 I'm in Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Dette høres morro ut, hatt lyst til å prøve curling lenge.. ;)Kan jeg dagen dette blir fastsatt er jeg gjerne med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Goodie Går utifra at utstyr får vi leid på stedet uten noe problem eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Goodie Går utifra at utstyr får vi leid på stedet uten noe problem eller? De har alltid slikt tilgjengelig i en curlinghall ja... Ettersom det er svært få som har slikt liggende hjemme. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg er interessert i å høre når det passer for dere. Kom gjerne med forslag til uke, ukedag eller rett og slett dato Endret 25. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Haha, curling? Endret 25. februar 2010 av Nyhus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke? Trodde alle hadde steiner liggende hjemme jeg Hvordan er leieprisene? Per time eller noe? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, curling? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke? Trodde alle hadde steiner liggende hjemme jeg Hvordan er leieprisene? Per time eller noe? Kommer vel helt ann på, ringer dem og spørr om pristilbud. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvordan er leieprisene? Per time eller noe? Jeg skal prøve å få en "pakkepris" fra Dordi, men da må jeg vite sånn cirka hvor mange og sånn ca når Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå