Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ødelagt laptop skjerm! : o

Anbefalte innlegg

Jeg mista laptopen min ved et uhell, nå er skjermen knust. Jeg trur ikke noen deler inni pcen har blitt ødelagt. Tenkte at jeg kunne spørre dere om hjelp på hvordan jeg fortsatt kan bruke denne pcen ved å bytte skjermen ? Jeg har "skjerm", men jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette til å fungere ;oo på forhånd, takk : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det som er problemet, er at jeg ikke har penger til no sånt :p er 16 år og jobber ikke, håpet på en enklere måte å fikse dette problemet på ;o

Hei! Du kan jo høre med en av de lokale PC-butikkene om de har fått inn defekt utstyr, men hvor skjermen funker. Slik utstyr kan du ofte få gratis. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg mista laptopen min ved et uhell, nå er skjermen knust. Jeg trur ikke noen deler inni pcen har blitt ødelagt. Tenkte at jeg kunne spørre dere om hjelp på hvordan jeg fortsatt kan bruke denne pcen ved å bytte skjermen ? Jeg har "skjerm", men jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette til å fungere ;oo på forhånd, takk : )

Her er greit å kjøpe! Bra priser og grei levering.

http://www.lcds4less.co.uk/about-shipping.shtml

Endret av troari
Lenke til kommentar

Ved kjøp i utlandet må trådstarter (som ikke har penger) også ta hensyn til moms og tollklareringsgebyr. Og han må passe på å kjøpe skjerm som passer til den maskinmodellen han har (hemligholdt av trådstarter)

Linken jeg brukte til England så er pris til Norge uten VAT. Toll ordnes av speditør. Før du bestiller skjærmen, må du ta ut den gamle og notere ned data, på grunnlag av disse velges levert skjærm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...