Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Gammelt til nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabinettet er vanlig midi. og er i stål.

Bilder kommer senere i dag. Jeg er på skolen for øyeblikket og lager hardiskhyllen.

Edit: Fant kabinettet i google. Det kommer bilde av det jeg har demontert etter jeg kommer hjem.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Du får ta deg tid og bli frisk igjen. Me skal ikkje gjere deg meir sjuk :cool:

Kor mangen HDD skal du lage plass til?

Takk :D

Blir enten 3 eller 4 siden dette blir en stue / arbeids pc. Hullene i siden av den er til gjennomlufting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk! :)

Jeg undret litt på størelsen på hullet helt til jeg leste litt rundt til jeg fant den størelsen som var anbefalt.

Men et hull er ikke et hull hvis ikke det er helt runt syns jeg.

Lenke til kommentar

Har nettop laget vifteskruehull.

Også kom han ene i klassen med en pose full av greier oppi var det , en mulig defekt amd 3200+ 64 (Får den kansje gratis), viftekontroll (sunbeam, den gamle rohebusen tror jeg det er. Den er i noe dårlig stand, den fungerer kansje 100% sa han), 2 stk kalde katoder uv (Grei stand), titan systemvifte (denne er jeg usikekr på om er så bra), 4x 80mm vifter i noe dårlig stand (obs en er med blå led) og en 120mm coolermaster i grei stand. Han vil ha 500 for det men jeg sysn det var litt drøyt egentlig.

Spørsmålet mitt er hvor mye ville dere betalt for noe slikt? (Obs ikke ta med CPUen)

Jeg har regnet ut at det hele selges nå nytt i butikk for ca 650 men siden det er brukt ville jeg helst halvert prisen for alt nytt og betalt 325-350.

Lenke til kommentar

Ok, takk så meget!

Han sa at det ville bare gå for 500 og hvis ikke jeg kjøpte det skulle han selge det på finn.no

Men da ønsker jeg han lykke til for der går det neppe for mer enn maks 50-100kr hvis ikke noen ikke kan sjekke priser. Han vil nok ha tilbake pengene på viftestyringen han betalte mer enn dobbelte av prisen det koster nå når det var nytt. Han er noe sleip men jag har bare behold led viften og 120 CM vifta som kan bli grei og ha. Men det kjøper jeg bare for 20 kr maks pr stk.

Men viftestyringen kan bli fin for jeg tror jeg skal ha pcen som filserver og http for min far og meg. Så da er det flott og kunne regulere lys og lyd.

Karen kom med en haug med diverse pci kort til meg og noe annet som skulle gå i dunken men dvd brenneren skal brukes i prosjektet. da begyner jeg og nerme meg litt i hvertfall.

Foresten går soccet 939 i amd2+ soccet? Jeg hørte at amd2 går men jeg finner ikke noe om dette når jeg leste om den nyere sokkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...