Khani Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Her er kommentartråden til Prosjekt: Gammelt til nytt Mvh. William A. Robertsen Endret 2. juli 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Legg linkt til loggen i først post og/eller i signatur Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bilde av kabinettet hadde gjort susen, vilken størelse er kabinettet? vanlig midi-kabinett? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Kabinettet er vanlig midi. og er i stål. Bilder kommer senere i dag. Jeg er på skolen for øyeblikket og lager hardiskhyllen. Edit: Fant kabinettet i google. Det kommer bilde av det jeg har demontert etter jeg kommer hjem. Endret 17. februar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Da har jeg kommet halveis med hardisk kabinettet og har kappet de bitene jeg trenger og pusset et par. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Da har jeg begynt og vurdere og mulig endre designet på kabinettet og lurer på om det skal forbli blått eller bare bruke sort. Jeg hvis jeg bruker blå som jeg har tenkt så syns lyset fra katodene bedre enn hvis jeg bruker svart. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ville si at svart er stilig men tru den vill se bedre ut med tanke på katodene med blå farge. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Da tror jeg at jeg holder meg til blå. Men da venter jeg bare på og bli frisk slik at jeg kan fortsette på prosjektet. Endret 22. februar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du får ta deg tid og bli frisk igjen. Me skal ikkje gjere deg meir sjuk Kor mangen HDD skal du lage plass til? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Du får ta deg tid og bli frisk igjen. Me skal ikkje gjere deg meir sjuk Kor mangen HDD skal du lage plass til? Takk Blir enten 3 eller 4 siden dette blir en stue / arbeids pc. Hullene i siden av den er til gjennomlufting. Endret 23. februar 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Er det noen som kan foreslå noen bara og billige hovedkort helst 775 sokkel. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 P5Q. Sinnsykt mye hovedkort for pengene. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Er det noen som kan fortelle meg den beste diameteren for viftehull til 80mm og 120mm? Takk for svar. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Takk! Jeg undret litt på størelsen på hullet helt til jeg leste litt rundt til jeg fant den størelsen som var anbefalt. Men et hull er ikke et hull hvis ikke det er helt runt syns jeg. Endret 6. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har nettop laget vifteskruehull. Også kom han ene i klassen med en pose full av greier oppi var det , en mulig defekt amd 3200+ 64 (Får den kansje gratis), viftekontroll (sunbeam, den gamle rohebusen tror jeg det er. Den er i noe dårlig stand, den fungerer kansje 100% sa han), 2 stk kalde katoder uv (Grei stand), titan systemvifte (denne er jeg usikekr på om er så bra), 4x 80mm vifter i noe dårlig stand (obs en er med blå led) og en 120mm coolermaster i grei stand. Han vil ha 500 for det men jeg sysn det var litt drøyt egentlig. Spørsmålet mitt er hvor mye ville dere betalt for noe slikt? (Obs ikke ta med CPUen) Jeg har regnet ut at det hele selges nå nytt i butikk for ca 650 men siden det er brukt ville jeg helst halvert prisen for alt nytt og betalt 325-350. Endret 8. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 500 kroner? Du kan kjøpe helt peise nye ting til samme pris. Ville aldri i livet gitt mer enn 150,- kroner for det der. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Ok, takk så meget! Han sa at det ville bare gå for 500 og hvis ikke jeg kjøpte det skulle han selge det på finn.no Men da ønsker jeg han lykke til for der går det neppe for mer enn maks 50-100kr hvis ikke noen ikke kan sjekke priser. Han vil nok ha tilbake pengene på viftestyringen han betalte mer enn dobbelte av prisen det koster nå når det var nytt. Han er noe sleip men jag har bare behold led viften og 120 CM vifta som kan bli grei og ha. Men det kjøper jeg bare for 20 kr maks pr stk. Men viftestyringen kan bli fin for jeg tror jeg skal ha pcen som filserver og http for min far og meg. Så da er det flott og kunne regulere lys og lyd. Karen kom med en haug med diverse pci kort til meg og noe annet som skulle gå i dunken men dvd brenneren skal brukes i prosjektet. da begyner jeg og nerme meg litt i hvertfall. Foresten går soccet 939 i amd2+ soccet? Jeg hørte at amd2 går men jeg finner ikke noe om dette når jeg leste om den nyere sokkelen. Endret 11. mars 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå