N1ko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, Idag merka jeg at AVG har blokka The Piratebay, og jeg er ikke intrisert i å trykke på "If you would like to ignore the warning and continue to the page, click here (not recommended) Note: AVG will continue to block dangerous content associated with this page." Ver gang jeg skal innom for å laste ned lovlige torrents, også finner jeg ikke lista i AVG hvor jeg leger til unntak. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Deaktiver LinkScanner. edit; Forøvrig vet alle sammen at du juger når du skriver at du er innom for å laste ned "lovlige torrents". Endret 16. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 @ Egil: Fort gjort og brenne selg på slike utalelser da The Piratebay blir brukt til mye lovlig og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Selvfølgelig, men 98% av brukerene av sjørøverbukta benytter seg IKKE av kun lovlige torrents. Men det får bli en annen diskusjon enn denne tråden. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg får ikke logget inn på piratebay.org for tiden. Brukernavnet ligger inne, men passorder fungerer ikke. Eposter fra piratebay dukker heller aldri opp i postkassa, selv ikke hvis jeg prøver å registrere ny bruker på ny epostadresse. Har piratebay blitt blokkert? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Vil tro at mailer fra piratebay er blokkert på veldig mange mail-klienter (hotmail osv.) Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vil tro at mailer fra piratebay er blokkert på veldig mange mail-klienter (hotmail osv.) Det er selvsagt mulig, men da burde det nesten finnes informasjon om dette på nettet, noe jeg ikke har gjort. Noen forslag til mail-klienter som kan virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå