znace Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 var ute og testa nye blitsen med den enda nyere softbox tingen på i dag og fikk ut dette bilde av eksiditøren i foto sjappa i dag:) iso 800 f\ 4,5 cam Nikon d80 bilde er ikke redigert eller noe, så å si rett fra kamera:) Lenke til kommentar
znace Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 ingen som har noen meninger om bilde? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 ingen som har noen meninger om bilde? Har vel ikke så mye peiling selv, men synes han burde hatt hodet litt mere "opp" - rett i ryggen, i tillegg synes jeg bakgrunnen blir for rotete - selv om den er ute av fokus Lenke til kommentar
znace Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 takk for din komentar:) lenge sia jeg har posta noe her nå bakrun ble helt tilfeldig da dette er tatt i en foto sjappe i halden:p Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For meg så virker bilde undereksponert. Lenke til kommentar
znace Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 undereksponert? var et test bilde med nye softboxen på blitsen så det er godt mulig da jeg ikke bryde meg med å stille om noe serlig, Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Mer litt bedre lyssetting hadde bildet blitt knall. Piraten var steintøff! Lenke til kommentar
sofus71 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) undereksponert? var et test bilde med nye softboxen på blitsen så det er godt mulig da jeg ikke bryde meg med å stille om noe serlig, Sjekk "levels". Hele histogrammet er på venstre side. Lurer litt på hva som har skjedd med bilde ditt. Med blender 4,5 og iso 800 så burde vel bildet blitt eksponert til høyre på histogrammet. Er du sikker på av blitzen utløste? Men tøft motiv og bra fanget. Endret 14. februar 2010 av sofus71 Lenke til kommentar
znace Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) det som skjedde med blitsen er vell det at jeg prøvde en Lumiquest Softbox (ikke denne men nesten lik) jeg å han der prøve ut litt forskjelig men ser ut som at alle ble som detta. har lært i ettertid at det kan bli bedere om blitsen står på et høyere og kraftigere slag her har jeg redigert bilde bittelitt i ligthroom prøvde å nøytalisere rødt i bakrun men gikk ikke som jeg ville. noen som har noen ider? Endret 19. februar 2010 av znace Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ganske kul pirat Eneste som jeg syns var litt kjipt var bakgrunnen. Fikk en litt mer "butikkansatt" look en pirat. Hadde denne karen vært ute elns, hadde det vært stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå