MariusOX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Som titelen tilsier, så er dette kommentartråden til mitt første dokumenterte prosjekt=) Endret 1. mars 2010 av mariusox2 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Arbeidslogg hadde vært fint Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 kommer etter hvert=) Har lasta opp noen bilder nå, så dere ser hvor langt jeg er kommet, ikke Langt;P Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har plass til et lite skjermkort overfor PSU-en da? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ja jeg antar det, men da må d bære agp. og bruke liiite strøm. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er det ikke bare AGP-slotter på kortet, eller er det begge deler (PCI-E/AGP)? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Hovedkortet jeg nå har bestemt meg får å bruke har 5 PCI(Hvite) og 1 AGP Low-profile skjermkort går an å bruke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) AGP er mye bedre enn PCI da. Bare et problem å finne noen nye skjermkort for AGP. Billigste jeg fant. Burde funke fett i HTPC. Noe flere AGP-kort her.. Endret 11. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Det du linket til så ikke ut som noe Low-profile kort. Jeg har sett litt på dette som er low-p og det har HDMI utgang. Det eneste litt kjipe er at det er anbefalt med 300w PSU til det, Den lille søte jeg sitter med er bare 200w:S Edit: Da har jeg funnet dette også som jeg vurdere å legge i. Men venter ennå på mail fra en gammel kjenning som var veldig hypp på AGP fronten i sin tid som kanskje har noen kort liggende enda. Edit 2: som da nevnt i "Worklogen" har jeg kjøpt skjermkort. Men jeg lurer på om det finnes en online benchmark der jeg kan sette inn hvilken hardware jeg har og få ut et noenlunde resultat? Ha sjekka på Futuremarks side men de støtter ikke så "dårlig" hardware som det jeg sitter på når det kommer til HTPC'en:S Endret 15. februar 2010 av mariusox2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Woy! Orker du skru ned oppløsningen på bildene litt? De er så enorme at jeg ikke makter å se gjennom Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 De nedskaleres da nor de er ferdig lastet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå