CypheroN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) The Aftermath. Siden det fortsatt var interessant med diskusjon (tydeligvis), introduserer jeg dere til en aftermath-tråd. Hovedgrunnen er at finale-tråden måtte stenges så ikke flere kan stemme, og for å stenge pollen må man stenge tråden. Det forventes ingen stor respons i denne tråden; den er kun for trengende. Nominasjonstråd Kvartfinale Semifinale Finaletråd Fyr løs. Endret 8. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) First edit: eg er så frykteleg lei meg for det, men eg bare måtte... Anyways, back on topic: Kvifor vant ikkje serien eg likar best?! Kvifor er serien eg ikkje likar med i det heile tatt?!!!!111oneone Endret 8. februar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 First edit: eg er så frykteleg lei meg for det, men eg bare måtte... Anyways, back on topic: Kvifor vant ikkje serien eg likar best?! Kvifor er serien eg ikkje likar med i det heile tatt?!!!!111oneone Det var dette jeg fryktet ville komme. Og det blir nok bare enda mer fanboy-dritt nå. Tar nok avstand fra denne tråden og sletter den fra mine innlegg om seriøse folk kommer med slike uttalelser du nettopp kom med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dexter. Hvorfor vant du ikke? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Haha, jeg føler nesten at top gear vant som protest, folk fikk ikke den serien de ville ha så de stemte top grear i et forsøk på å gjøre avstemminga ugyldig Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis me ikkje skal bruka denne tråden til whining, kva skal me då gjer? Eller, eg kan jo faktisk argumentera kvifor top gear faktisk vant. Det har bilar i seg, god humor... uhmm Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du skal ha kred CypheroN for å ha holdt ut hele veien til det ble avgjort en vinner. Jeg synes jo også det ble en verdig vinner, men godtar andre kan ha en annen mening om dette enn meg. Håper man kan legge all klaging bak seg nå, og så kan de som føler alt var galt med denne avstemningen ta over stafettpinnen og arrangere avstemning neste gang, med sine premisser og regler, om de ønsker det. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Flight Of The Conchords skulle vært nominert syntes jeg, beste serien noensinne... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Flight Of The Conchords skulle vært nominert syntes jeg, beste serien noensinne... Morsom serie, men de synger alt for mye og det er ofte irriterende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dere som ikke mener Twin Peaks burde vunnet - det er kun en grunn. Dere har ikke sett serien. Jeg vinner. (Siste fra meg før en eventuell stenging av poll/tråd.) God dag. Quote fra forrige tråd. Tror virkelig jeg må få sett TP. Selv har jeg Sopranos som favoritt, kanskje jeg får en ny Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Top Gear er kongen av serier Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Egentlig overrasket over at Top Gear vant. Fin serie, joda, men ikke mer god underholdning under maten for min del. Dessuten synes jeg at Top Gear blir mer dokumentar-discovery-testprogram(a la tv2 hjelper deg) enn en faktisk serie. Men ettersom det er flere episoder kan det vel defineres som en serie.. Lost, Prison Break, 24, Rome eller The Office (US) mener jeg burde vunnet. Tror det fins langt bedre serier enn disse, men har dessverre ikke sett dem. Da tenker jeg på serier som Oz, Twin Peaks, The Wire, etc. Hørt mye positivt om disse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sjekk ut Dexter, rett og slett en fantastisk serie. Selv kommer jeg nok til å se flere episoder av f.eks. Band of Brothers, House, Twin Peaks og The Wire. Ettersom noen av disse er på høyden med Dexter, da burde det vel være brukbare serier. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Flight Of The Conchords skulle vært nominert syntes jeg, beste serien noensinne... Morsom serie, men de synger alt for mye og det er ofte irriterende. Er ikke det litt som å si om Top Gear: "Morsom serie, men litt for mye bil"? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Flight Of The Conchords skulle vært nominert syntes jeg, beste serien noensinne... Morsom serie, men de synger alt for mye og det er ofte irriterende. Er ikke det litt som å si om Top Gear: "Morsom serie, men litt for mye bil"? Nei, de synger mye i serien, men det er vel så mye som ikke er synging om jeg ikke husker feil. Noen av sangene er småmorsomme, men mange er bare irriterende for min del. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Skuffende resultat, de beste seriene kom ikke til finalen en gang, mange gode ble ikke en gang nominert. (For eksempel Ut i vår hage) Men man kan ikke klage når man ikke la merke til disse avstemningene før nå. Endret 9. februar 2010 av S_J Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Skuffende resultat av Sopranos må jeg si... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Vi får håpe flere sjekker ut serier pga dette, iaff. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At top gear er litt for mye bil blir det samme som at 24 er litt for mye klokker og walkie's. Lost er litt for mye en øy hvor ukas store forandring er ankomsten av en hest.... tatatatataaaaa. And so on and so forth. Blir akkurat det samme bare at Top Gear er ikke fiction. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen innlegg er fjernet da de ikke greide å holde seg særiøse. Prøv og hold diskusjonen saklig! Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå