dberntzen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hei, kom forleden over new-spiderman på DisneyXD. En god serie jeg så da jeg var liten som gikk på nedlagte Fox Kids. Trodde ikke serien ble vist i Norge lenger, så ble glad og satt meg ned og så hele episoden. Fikk ideen om å kjøpe noen tegnefilmer fra 90 tallet, i og med at de var mye bedre da. Husker jeg vokste opp med; Livet med Louie, Edd, ed n eddy, The mask, Arthur osv... Så jeg håpte dere kunne hjelpe meg å mimre litt om hva jeg burde ta med... Takker for svar Endret 7. februar 2010 av Messi19 Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 SWAT Kats! Takk : Husker det :-) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Takk : Husker det :-) Bare hyggelig, og selv takk, endelig noen som husker SWAT Kats! Kan legge til et par på lista; Teenage Mutant Ninja Turtles Biker Mice From Mars Tail Spin Duck Tales Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Lista til nå: - Tail Spin - Duck Tales - SWAT cats - The mask - Arthur - Edd, ed n eddy - Flintstones - Flintstones kids - Top Cat - Livet med Louie - Garfield and friends (orginal) - Darkwing Duck - Cow and Chicken - I am Weasel - New Spider-man - Tom and Jerry - Tom and Jerry kids - Eek! The cat - Pinky and the brain - Cramp twins - Scooby Doo - Dennis the menace Takker for flere svar Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du kan slenge på Oggy og Kakerlakkene, Louie, Bobbys Verden, Piraten Jack, Eeek! etc Problemet ligger i at det er vanskelig å skaffe de, hvis du gjør noen fremskritt venligst si ifra - Har samme brennende glød som deg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Flere til lista: Ed, Edd and Eddie Courage the Cowardly Dog Dexters Laboratory Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Den mest fantastiske 90-tallstegneserien er jo Pinky and the Brain! Se filmen hos Youtube Narf! Endret 8. februar 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå