MrAvionics Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hei. Startet ny tråd isteden for den gamle... Grunnet nytt problem som dukket opp. Pcen er en jeg har er Dell Optiplex GX270. Bilde av den ---her--- I den andre kom vi fram til følgende: Plass til 4 GB ram i systemet. Minne du kan velge er: DDR266/333/400 Altså PC-2100, PC-2700 og PC-3200 Link til manualen -------------------------------------------------------------------------------------------- Har ny funnet denne rammen på eBay: http://global.ebay.com/PC3200_512MB_DDR_SD...0464283169/item Vil det gå med en sånnen i tillegg til de to jeg har i nå? Det er to av disse jeg har. Ser at den fra eBay er HIGH DENSITY minne. Det står også at det bare støttes av enkelte hovedkort.. Støtter mitt hovedkort det? Og går det ann å blande den som jeg linket til og de to jeg har fra før? Håper på kjapt svar som det pleier å være på dette forumet EDIT: -Endret overskriften- Endret 7. februar 2010 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Må bare si en ting til: Det HASTER, hehe. Trenger den pcen kjapt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå