taro4x4 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har prøvd å søke på alt inen dette, men det er helst opptak med streaming som komme opp. MEN, spotify har ein sånn sakk "offline modus", er det sånn du kan laste ned musikken du har på spille listen inn på mp3 spilleren? vett det er ei grense på 3333 sanger. Takke for svar Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nei, du kan ikke laste de inn på en Mp3-spiller. Lenke til kommentar
taro4x4 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Den er jo kjedelig, men takk for svaret iallefall :-) God helg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Om du har en iPod Touch så kan du laste ned Spotify-appen i App Store og bruke offline playlists der. Du er dog begrenset til 100 sanger tror jeg. God helg ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Offline modus fungerer kun på spillere som kan kjøre spotify software. For tiden erf dette begrenset til to spillere: iPod touch og Archos 5 Android. Siden begge disse kun har WiFi, må du bruke offline-modusen til å laste ned musikken (opptil 3333 som nevnt) mens du har WiFi, og så høre på den fra SPotify programmet i offline modus når du er utenfor WiFi rekkevidde. Lenke til kommentar
taro4x4 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Eg har SanDisk Sansa Fuze, så eg gjer opp det. :-) Får håpe dt komme noe sånt i framtia, at du kan legge over det du har på lista. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du kan ta opp sanger på Spotify med Replay Music 3 som koster penger, men den har en trial på noen sanger, du får teste det ut å se om det er verdt å kjøpe programmet, selv om det sikkert er noen sniker som laster det ned ulovlig. Jeg synes det ihvertfall er verdt det, også er det kjempe lett å bruke i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå