hernil Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ønsker du en invitasjon til Spotify? Da er dette tråden for deg. Alle ønsker om, og utdeling av invitasjoner tas i denne tråden. Prøv å holde det oversiktlig, det vil si at hvis dere bruker en invitasjon så send gjerne brukeren som postet den en PM og si ifra om at den er brukt. Eventuelt kan dere sende en til meg og jeg skal sørge for å ordne det. Har dere ytret ønske om en invitasjon og mottatt denne på PM vær vennlige og rediger deres innlegg så man ser at det ikke er noen vits å sende en ny til dere. Avsnittet over er idealet, dessverre har jeg vanskelig for å se for meg at dette kommer til å fungere til punkt og prikke. Særlig siden dette er tråden hvor alle ønsker i andre tråder og kategorier vil bli flyttet og det kan bli litt uoversiktlig. Men det betyr ikke at man ikke skal prøve og oppdager man noe som skurrer så send meg en PM så skal jeg prøve å ta tak i det Utover dette gjelder selvfølgelig forumets vanlige retningslinjer og minner spesielt om at pyramidespill er forbudt. Det vil si at linker med tilbud der man verver brukere for å få gratis premium-konto blir fjernet uten om og men. Endret 5. februar 2010 av KVTL Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Edit: Jeg har nå fått av en snill bruker her inne. Ååå finner 100vis av relevante sanger etter søkeordene Endret 5. februar 2010 av War Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ønsker invitasjon til Spotify. *MOTTATT* -T Endret 10. februar 2010 av Tetanus Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Det gjør jeg også... please Edit: Invite mottatt av bruker nedenfor... det er nå vi skulle hatt en takkeknapp Endret 5. februar 2010 av Nasciboy 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Ser ut som tråden er på plass. Ser ut som eg må hjelpe litt med eit par invites her. Sendt pm til alle brukerene ovenfor med kode til spotify. Edit: Tom for augentblikket. Endret 6. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
KjellJ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 vil gjerne ha invitasjon Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Bruk denne guiden, så slipper man invite. Kan også brukes så mange ganger man bare vil: http://kvtl.com/2009/09/your-guide-to-spot...this-is-part-5/ Endret 5. februar 2010 av KVTL Lenke til kommentar
pmg Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) jeg ønsker en invitasjon til spotify edit: da har jeg fått invite. tusen takk:) Endret 6. februar 2010 av pmg Lenke til kommentar
knut_fla Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil svært gjerne har en inivitasjon til Spotify! K Lenke til kommentar
xqus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har sendt invitasjon til KjellJ, pmg og knut_fla Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bruk denne guiden, så slipper man invite. Kan også brukes så mange ganger man bare vil: http://kvtl.com/2009/09/your-guide-to-spot...this-is-part-5/ Den funka dårlig, får "The requested resource could not be loaded. libcurl returned the error: couldn't connect to host". Noen som har to invitasjoner til meg? Er noen jeg kjenner som gjerne vil ha Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sendt invitasjon til LucarioX Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har seks invitasjoner liggende. Førstemann til mølla. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sendt invitasjon til LucarioX Det er bare å søke på google Free Spotify Invite, det er en side, som man viser hvordan. Lagde der selv! -.- Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er bare å søke på google Free Spotify Invite, det er en side, som man viser hvordan. Lagde der selv! -.- Finnest mangen sider, men det er nokon brukere som meg sjølv som har spotify premium og får 2 invite i månden. Mangen av sidene må du oppgi epost adresse som blir spammet av reklame i ettertid. Grunnen til denne tråden vart laget er at folk som ikkje har invites eller har ikkje muligheten og skaffe seg kan få av "snille" forums brukere Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har og en del invites til overs, så drop meg en pm om noen vil ha Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har og noen invites om noen vil ha. Send pm med email adressen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Vil gjerne ha en invite jeg også . EDIT: Da har jeg fått invite. Takk til Thomas_H som sendte den . Endret 6. februar 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har 8 invites. Bare pm meg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du skal få en med meg for bare 10 kr Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sender invite på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå