Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

b_12.png VS b_36.png

 

Premier League

06-02-2010 Kl. 16:00 @ Old Trafford

 

 

Vises på: canalplussport1k.png

 

 

rooney.jpg

 

----------------------------------------------------

 

Dette er en kamp United skal og bør vinne! Samme helg som vi møter den helt klare jumboen i Premier League, så møter de to andre lagene som truer oss mest hverandre denne helgen også, en kamp jeg selv håper ender med uavgjort ettersom det er best for våre gullsjanser.

 

Kampen er også en kamp der vi skal minnes München tragedien, for et år siden møtte vi City på samme tidspunkt og spilte i draktene som ble brukt i tiden tragedien inntok.

 

r220519_866534.jpg

 

Siden 2003 har vi vunnet 12 kamper, fått 2 uavgjort og tapt 4. Ingen av tapene eller uavgjort resultatene har vært på hjemmebane! Vi har også en saftig odds på 1.10 (betsafe.no) på å vinne denne kampen, så du vil neppe tjene penger på denne kampen med mindre du kanskje spiller med et handicap.

 

Dommer:

239Lee-Mason.jpg

 

Lee Mason Kommer tekst

 

PORTSMOUTH

 

Portsmouth%20v%20AC%20Milan%20UEFA%20Cup%200XLoloSgZeLl.jpg

Portsmouth er et lag som har hatt en dårlig sesong i år, mange trodde kanskje det skulle gå en annen vei med denne klubben i sørkysten i England da det i sommer ble kjøpt opp av en sjeik fra Dubai. Etter ankomsten har så og si alle stjernene forlatt klubben, og det har blitt hentet inn folk på lån eller på bosman overganger. Forrige kamp de spilte borte tapte de 1-0 mot et Fulham som hadde slitt lenge med å få en seier, så det er helt klart et ganske dårlig lag vi møter hjemme på Old Trafford.

 

Se opp for:

 

Nadir Belhadj

Nadir_Belhadj_756850a.jpg

 

2 mål og 1 assists på 11 kamper er kanskje ikke imponerende, men dette er nok den spilleren jeg mener vi bør passe oss for, for hvis han finner formen sin, så blir han fort skummel.

 

Skadesituasjon:

Papa Boupa Diop og Michael Brown er ute med skader for bortelaget. To spillere som faktisk kunne prestert godt.

 

Troppen:

James, Ashdown, Finnan, Van den Borre, Ben Haim, Belhadj, Hreidarsson, Wilson, Ward, Boateng, Mokoena, Yebda, Basinas, O'Hara, Mullins, Hughes, Piquionne, Abeyie, Utaka, Webber, Smith, Kanu, Dindane.

 

Mulig lagoppstilling:

 

James

Finnan-Van den Borre-Ben Haim-Belhadj

Boateng-Mokoena-Yebda

Piquionne-Abeyie-Utaka

 

 

MANCHESTER UNITED

 

wayne-rooney2_1569574c.jpg

 

 

Se opp for:

Rafael Da Silva

Rafael%20Da%20Silva.jpeg

 

Rafael Da Silva er en av de kommende stjernene på laget som slo igjennom forrige sesong, han slet litt med skader på starten av sesongen, men er tilbake nå. Unggutten som besitter fart, dribleferdigheter, en god skuddfot og en enorm vilje kan bli utslagsgivende for et godt resultat, spiller Rafael godt, og samspillet med Nani/Valencia går bra kan vi nok være ganske sikker på 3 poeng mot Portsmouth.

 

Skadesituasjon:

O'Shea og Hargreaves er fortsatt ute. Ferdinand er suspendert, og får ikke spille engelske kamper før LC-finalen mot Villa. Vidic er også ute, men kan rekke kampen.

 

Troppen:

Van der Sar, Kuszczak, Neville, Brown, Rafael, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Park, Nani, Valencia, Carrick, Scholes, Fletcher, Gibson, Anderson, Giggs, Rooney, Owen, Berbatov, Diouf.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der sar

Rafael-Brown-Evans-Evra

Valencia-Fletcher-Carrick-Nani

Berbatov-Rooney

 

Tips: United 5-0 Portsmouth

 

Jeg vil gjerne vite hvem dommeren er, for det fant jeg ikke ut.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper og få se Valencia og NAni på bannen, og at det 2 vingene der klarer og samarbeide bra. Håper vi gir spilletid til Gibson,Fabio og Diouf. Gler meg til kampen, håper vi klarer og vinne med stor margin og underholde. Blir spessielt med München-markering. Ville gjerne ha vært over på denne kampen. Kanskje noe og ta med i kamptråden?

Lenke til kommentar
Håper og få se Valencia og NAni på bannen, og at det 2 vingene der klarer og samarbeide bra. Håper vi gir spilletid til Gibson,Fabio og Diouf. Gler meg til kampen, håper vi klarer og vinne med stor margin og underholde. Blir spessielt med München-markering. Ville gjerne ha vært over på denne kampen. Kanskje noe og ta med i kamptråden?

Da la jeg til en strofe om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...