Gå til innhold

[Løst] Bæreveske/bag til Stasjonær PC


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var nettop på lan, og merket da at det var eg utrolig slit å drasse på et Antec TwelveHoundred og min 24" flatskjerm. Så jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en bag eller en koffert som får plasse til begge deler pluss tastatur/mus etc.

Har lett litt runt på nettet, men har ikke funnet noe særlig, så jeg lurte på om noen her kanskje hadde noen tips?

 

På forhånt takk :)

Endret av comino13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Klarte å fikse det på den kreative måten, takk for svar :)

har du bilder av løsningen?

kan være av interesse for andre med lignede problem...

 

Har ikke noe bilde, men det jeg gjorde var å ta kabinettet oppi en sånn firkantet IKEA-pose med glidelås så den ikke ble dassvåt i regnværet. Så fant jeg en stor bag fra Europris med en glidelås som gikk på tvers, og ikke med masse svinger som er vanlig, og som hadde stort nok volum til data og skjerm. Skjermen pakket jeg inn i litt embalasje som jeg hadde fra originalesken (et slags skomgummi/plast trekk).

Jeg tok kabinettet i liggende posisjon oppi bagen etterfulgt av skjermen, som jeg la med monitoren ned mot kabinettet. Så satte jeg det hele på en to-hjuls tralle som jeg fant i garasjen, den minnet litt om en sånn som de pleier å transportere gass flasker på, bare mye mindre og av plast.

Jeg festet det hele fast til trallen med en haug strikker, den slags som oftest blir brukt til å feste ting til biltak med.

På toppen, inni bagen, var det da plass til tastatur, mus og en sovepose.

 

Og det var det :)

 

PS: Skulle gjerne hatt med et bilde, men er en stund siden det hele ble pakket opp igjen så.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...