Simon Aldra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Retningslinjer for tråden - Det kan postes bilder fra 1-28. februar i denne tråden, og tråden vil være sticky i denne perioden. - Den om poster bildet må selv være fotografen bak bildet. - Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. - Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. - Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. - Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. - For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. - Det skal være maksimalt 1280 piksler på lengste side. - Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. - Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. - Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. - Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av februar. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret underveis i perioden. Les dem derfor nøye før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukernes bilder - januar 2010 Akambrukernes bilder - desember 2009 Akambrukernes bilder - november 2009 Akambrukernes bilder - oktober 2009 Akambrukernes bilder - september 2009 Akambrukernes bilder - august 2009 Akambrukernes bilder - juli 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Endret 1. februar 2010 av Marvil Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan jeg koste på meg å bli førstemann? Ett bilde fra gårdagens fotosesjon med sykkel på div lokasjoner i Trondheim. Her en dropp fra steinmuren på Marinen med Nidarosdomen i bakgrunnen Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det hadde vært tøffere med et dropp fra Nidarosdomen med en steinmur i bakgrunnen. Men kult bilde uansett. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tok dette i januar, så jeg skviser det kjapt inn her. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ganske happy med dette bildet med tanke på det er tatt med kit linsen til 400d 30sek eksponering. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Lekte litt med baller og meg selv i natt, høhø. 50mm, f/2.8, 2/5s, ISO100 50mm, f/2.8, 2/5s, ISO200 Skulle gjerne ha fått litt lys på hånda mi, men mye å tenke på så slikt så man ikke! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hiver opp ett nytt bilde fra søndagen. Fra Ila/Øya i Trondheim. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 To bilder fra i ettermiddag Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Is i bukta Sigma 10-20mm f/4-5.6@10mm ISO 100 1 sek. f/11 Endret 2. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 To bilder fra i ettermiddag Solastranden? Det så litt kjent ut.. Får slenge inn et bilde her jeg også. Utsikten fra verandaen min idag. Det snør og blåser! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og enda flere snø bilder: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Enda ett testbilde med sigma 30mm 1.4 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Vi har håndtverkere i huset.. ..og ute dør naturen før den våkner opp til våren. Endret 4. februar 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Flotte bilder Simon, as always! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Flotte bilder Simon, as always! Tikk takk tokk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Mitt første forsøk på lang lukkertid, og i grunn de første bildene med Canon 17-40. Disse er med 10 stop B+W 110 gråfilter.. Gleder meg til i sommer og helgelandskysten. Ikke så enkelt å finne noe å ta bilder av i trondheimsfjorden Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blomstermannen prøver seg på stein; fungerer det? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå