tomsi42 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Muligens ikke det største oppmøtet; men vi hadde det morsomt. Og vi tok en masse bilder. De mest severdige legger vi ut her. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sant, det var både morsomt, hyggelig og produktivt. Spent på hva dere fikk med hjem på brikkene Her er mine favoritter fra i går: Jeg var litt seint ute, så jeg måtte leite meg oppover i byen, spent på om jeg kunne skille akamistene fra den gemene hop, -det viste seg å være temmelig enkelt: Salige er de ... Nokså hard beskråret, jeg må nok ha noe trangere igjen: Refleksjoner i pissoiret (jeg må seriøst ta et kurs i tittler ) Oppløsningskartet bak linden Og årsbeste, og vel så det, fra denne lysfangeren: Igjen, takk for kjempehyggelig følge på turen! Jeg dukker nok opp oftere på Akam-treff framover Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg likte den siste. Det tok litt tid før jeg skjønte det med refleksjoner... trudde du hadde gått helt gal i redigeringen:p Ser tomsi har fått seg en ny fotosekk, Flipside 200? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Ser tomsi har fått seg en ny fotosekk, Flipside 200? Flipside 300. 200 ble alt for liten. Flotte bilder, kaian. Jeg kikket akkurat igjennom mine; det ble noen blinkskudd; så det blir bilder fra meg etterhvert. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flipside 300. 200 ble alt for liten. Enig. Jeg har også 300, i blått Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kommer med et par foreløpig, før andre kommer meg i forkjøpet med motivet. (Ikke så lett å redigere bra på en liten netbook) Rosen er faktisk ekte, og det var kaian som gjorde meg oppmerksom på den. Seilskuten hadde kommet mer til sin rett med telezoom'n som jeg hadde i sekken, men unngikk objektivbytte i Oslo-kulden: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Været oppmuntret ikke til objektivbytte, akkurat. Men bildet ble da fint med det utsnittet også, RandiA. Har en bunke jeg også: Tårnet på Oslo S Tigeren i staden Turistfelle Refleksjon Utepils frister tydeligvis ikke ... I hagen ved Kirkeristen En forlatt rose To ivrige Akamerister Endret 31. januar 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Kult! Mye veldig fint her, jeg er spesielt svak for sånne som "Refleksjon" -det var et kjempefint eksemplar av arten. Og så tiger'n og tårnet da! Endret 31. januar 2010 av kaian Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Flott at du likte bildene, jeg har et knippe til ... Kafe ammetåke? Mer refleksjoner Trikken kommer snart På opptråkkete stier kaian utforsker mulighetene med refleksjoner Isskulturen var populær For Haiti Detaljstudie Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Været oppmuntret ikke til objektivbytte, akkurat. Men bildet ble da fint med det utsnittet også, RandiA.Har en bunke jeg også: Refleksjon Den var jo kjempefin...at du ikke gjorde meg oppmerksom på den...må bli flinkere til å se ting... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 For et blikk du har! På opptråkkete stier Ah, der var jeg spent på hva du så, kjempebra! En ting er at det er hyggelig med en sånn tur / treff, men det morsomste er å se hva dere så på samme sted og tid som jeg ikke så det samme :Francis: nevnte det da vi hadde en runde forrige uke. Veldig kult! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Her kommer noen Tigerstad-by-glimt til: Refleksjoner - Basarhallene. Kirkeristen Werenskiolds "Saligprisninger" Oslo Domkirke: "Her skal byen ligge" sa Kong Christian IV: Rådhuset i vinterløv: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå