Calvinator Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Kommentarer og Ris/Ros ønskes da dette er min første worklog. Worklog: LIAN LI TRI-EX-JET Endret 30. januar 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kult prosjekt. Endelig en som skal modde Lian Li kabinett Skal selv kutte i mitt Lian Li. 3x120mm vifter skal i toppen Dette må følges med på Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ventet på at netshop skulle få det inn.. Bestilte det for 3 uker siden og det skulle komme inn igår, men nå ble plutselig datoen langt uti mars! Jeg fjernet orderen og bestilte fra Tyskland istedet. Håper det er her i løpet av uka Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har ventet på at netshop skulle få det inn.. Bestilte det for 3 uker siden og det skulle komme inn igår, men nå ble plutselig datoen langt uti mars! Jeg fjernet orderen og bestilte fra Tyskland istedet. Håper det er her i løpet av uka Hva heter modellen? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 PC-A70FB heter den modellen. Vil bli oppdatert i loggen da jeg får det. Jeg tenkte å pulverlakkere/Anodisere innsiden av dette. Noen som vet hvem som driver med sånt? Har spurt litt rundt, men null på anodisering og pulverlakkering på kabinett blir for smått... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kult prosjekt Blir morro å følge med ! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Da har jeg fikset harddisker til prosjektet også. Blir 4 stykk raptorer i Raid 0. Bilder kommer i morgen sammen med oppdatering. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da har jeg fikset harddisker til prosjektet også. Blir 4 stykk raptorer i Raid 0. Bilder kommer i morgen sammen med oppdatering. 300GB ? Kjøper du nye? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ble 4 stykker på 80Gb. Fikk alle sammen brukt for 600 kroner samlet. Kan man si nei til et slikt tilbud? Edit: Jeg trenger metallplater og noen som kan pulverlakkere... Anyone? Endret 30. januar 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Greit med bilder i alle updatene. Blir interessant dette. Jeg elsker den hvite blokka Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 *mine innlegg* Lett at jeg skal følge med her. Skal du lakkere hele innsiden eller utsiden også? Performance-pcs.com selger lakkert Lian Li kabinetter; Candy-rød på innsiden mens de beholder den fine svarte finishen på utsiden. Prisen er dog stiv på rundt $700 uten frakt og toll... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Kabinett ble sendt fra Tyskland idag.. Jeg kjøpte til sammen 15 meter med UV sleeves i fargen rød også.. For hver dag som går får jeg flere ideèr om hva som skal gjøres.. Jeg har en gammel 8 tommers skjerm jeg kanskje får brukt også. Røde og hvite lysdioder er hentet fra skolen og de skal brukes i mellom listene rundt vinduene.. Ting begynner å komme seg edit: Skal lakkere innsiden hvis jeg får tak i noen som kan lakke/ anodisere det for meg.. Gun gray metallic/ candy red er de to fargene det står mellom.. Hvit også hadde vært kult ^^ Endret 5. februar 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nice, gleder meg til å høre kabinettet har ankommet. UV Sleeves i rød får ofte en oransje farge da de sees i lyset, just to let you know, vet ikke hvilken kvalitet du har kjøpt da men. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har kjøpt fra AC Ryan. Synes de ser knall røde ut på bilder Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skal lakkere innsiden hvis jeg får tak i noen som kan lakke/ anodisere det for meg.. Gun gray metallic/ candy red er de to fargene det står mellom.. Hvit også hadde vært kult ^^ Hvit hadde vært dritkult, men da synes jeg du skulle hatt blanke hvite slanger til vannkjøling samt hvite/svarte sleeves. Tror Candy-rødt passer best til hva du har kjøpt inn. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Tenker på hvite anti kink springs til alle slangene.. Står litt i stil med den hvite blokka.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det blir sikkert nice Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Okay, så jeg dropper den 8 tommers for now. Jeg fikk akkurat ideèn om å montere en 22" i høyresiden av kabinettet.. Jeg har hatt den skjermen stående her i en god stund uten å tenke over det Hva er vel kulere enn å ha PC og skjerm i samme boksen? Om dette går vil vise seg da kabinettet kommer. Det ble sendt fra tyskland i morges... EDIT: Da har jeg demontert skjermen uten å måle først. Lengden pa kabinett er 59cm og skjermen er 50cm... Dette blir tight Endret 6. februar 2010 av Calvinator Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 WoW Skal du montere en 22" i kabinettet? Det blir sicko fett da, vurdert det selv før men fy faen, aldri tenkt på å utføre det, kommer til å bli SICK! Gleder meg... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 22 tommer rett på kassa kan bli fint Gleder meg til å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå