Gå til innhold

Kommentartråd: Lian Li Tri-Ex-Jet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*mine innlegg*

Lett at jeg skal følge med her. Skal du lakkere hele innsiden eller utsiden også?

Performance-pcs.com selger lakkert Lian Li kabinetter; Candy-rød på innsiden mens de beholder den fine svarte finishen på utsiden.

Prisen er dog stiv på rundt $700 uten frakt og toll...

Lenke til kommentar

Kabinett ble sendt fra Tyskland idag.. Jeg kjøpte til sammen 15 meter med UV sleeves i fargen rød også.. For hver dag som går får jeg flere ideèr om hva som skal gjøres.. Jeg har en gammel 8 tommers skjerm jeg kanskje får brukt også. Røde og hvite lysdioder er hentet fra skolen og de skal brukes i mellom listene rundt vinduene.. Ting begynner å komme seg :D

edit: Skal lakkere innsiden hvis jeg får tak i noen som kan lakke/ anodisere det for meg.. Gun gray metallic/ candy red er de to fargene det står mellom.. Hvit også hadde vært kult ^^

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
Skal lakkere innsiden hvis jeg får tak i noen som kan lakke/ anodisere det for meg.. Gun gray metallic/ candy red er de to fargene det står mellom.. Hvit også hadde vært kult ^^

Hvit hadde vært dritkult, men da synes jeg du skulle hatt blanke hvite slanger til vannkjøling samt hvite/svarte sleeves.

Tror Candy-rødt passer best til hva du har kjøpt inn.

Lenke til kommentar

Okay, så jeg dropper den 8 tommers for now. Jeg fikk akkurat ideèn om å montere en 22" i høyresiden av kabinettet.. Jeg har hatt den skjermen stående her i en god stund uten å tenke over det :p Hva er vel kulere enn å ha PC og skjerm i samme boksen? Om dette går vil vise seg da kabinettet kommer. Det ble sendt fra tyskland i morges...

EDIT: Da har jeg demontert skjermen uten å måle først. Lengden pa kabinett er 59cm og skjermen er 50cm... Dette blir tight :p

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...