Merko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hei. Trisket i spoileren fungerer ikke lenger. Grunnen for at jeg lagde ny tråd og ikke postet i en av de 2 nåværende BC2 trådene er pga at den fort hadde blitt "gjemt", slik at folk ikke finner den tilbake. Er du lei av at du kanskje kommer på en utenlandsk server ofte, med høy ping osv? Med litt triksing kan du gjøre slik at det er kunn Norske servere som dukker opp i listen! Steg #1 Først går du til "Mine Dokumenter \ My Documents". Der finner du ei mappe som heter "BFBC2Beta", gå inn på den. Steg #2 Der vil det ligge ei fil som heter "GamesSettings.ini". Åpne den i notisblokk (eller annet tekstbehandlings program). Steg #3 Gå helt nederst til "[GetPersistence]". Under den vil du se en linje som heter "FavoriteGames=" (Godt mulig den heter FavoriteGames=Empty) Erstatt hele den linjen med: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2 Så lagrer du fila og går inn i Battlefield. Steg #4 Etter at du har logget inn, så trykker du på "Servers" som er nede til høyre. (Klikk for større) Etter at den har lastet ferdig, går du på "Favorites" tabben. Da vil du få opp et vindu noe alla dette: (Klikk for større) Selv har jeg alt fra 45-65 i Ping på disse serverene. langt bedre en de utenlandske som er som oftest 150+. Enjoy ''Trikset'' er hentet fra Battlefield.no Edit: La med "støtte" for TV2 sine servere også: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2 Slenger med en annen metode du kan gjøre for å finne norske servere. -- Trykk på Multiplayer > Server Browser I menyen til høyre kan du søke etter servere med et spessielt navn. For øyblikket er det kunn TV2 og Battlefield.no som hoster servere i norge(såvidt jeg vet). Søk etter feks "TV2" eller "Battlefield.no", da skal alle serverene med det navnet i seg dukke opp. Det er viktig at dere bruker store bokstaver slik at det er helt nøyaktig det samme som servernavnet, ellers dukker det ikke opp. Når du får opp lista Så kan du trykke på ">" pila vedsiden av servernavnet, så legge den til i favorites manuelt. Endret 6. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror dette er et veldig nyttig triks ja. Takk for guiden. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Håper man får mulighet til å filtrere etter navn senere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Håper man får mulighet til å filtrere etter navn senere. Er vel nesten helt hundreprosent sikkert at man kan filtere etter navn\mod\ping\map etc senere. Skulle vel nesten bare mangle. Håper Steam legger til støtte for BC2 serverene i "Server finder" i steam. Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjempe! Takk skal du ha Blir nok forhåpentligvis bedre filter/serversøkemulighter når realesen kommer Lenke til kommentar
larsere Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Flått guide, Nå blir det mye spilling på TV2, men er det bare jeg som får 999 i ping fra TV2 ? Oprettet en guide på hvordan man forcer DX9: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198984 Endret 1. februar 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kjempe! Takk skal du ha Blir nok forhåpentligvis bedre filter/serversøkemulighter når realesen kommer Både filtrering og sortering kommer med i releasen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Erstatt hele den linjen med: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2Så lagrer du fila og går inn i Battlefield. Og alle de er ranked? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Erstatt hele den linjen med: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2Så lagrer du fila og går inn i Battlefield. Og alle de er ranked? Alle TV2 sine og Battlefield.no sine servere er ranked ja. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Skjer med at jeg har 999 ping på noen og at når jeg joiner en får jeg ikke "rank" og oppgraderte våpen før i 2 spawn. Og huset jeg ble banna fra en TV2 server av en admin for å eie dem med kina-snipern. lol tard xD Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 nice, litt bedre og spille på de, enn servere i usa Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei. Grunnen for at jeg lagde ny tråd og ikke postet i en av de 2 nåværende BC2 trådene er pga at den fort hadde blitt "gjemt", slik at folk ikke finner den tilbake. Er du lei av at du kanskje kommer på en utenlandsk server ofte, med høy ping osv? Med litt triksing kan du gjøre slik at det er kunn Norske servere som dukker opp i listen! Steg #1 Først går du til "Mine Dokumenter \ My Documents". Der finner du ei mappe som heter "BFBC2Beta", gå inn på den. Steg #2 Der vil det ligge ei fil som heter "GamesSettings.ini". Åpne den i notisblokk (eller annet tekstbehandlings program). Steg #3 Gå helt nederst til "[GetPersistence]". Under den vil du se en linje som heter "FavoriteGames=" (Godt mulig den heter FavoriteGames=Empty) Erstatt hele den linjen med: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2 Så lagrer du fila og går inn i Battlefield. Steg #4 Etter at du har logget inn, så trykker du på "Servers" som er nede til høyre. (Klikk for større) Etter at den har lastet ferdig, går du på "Favorites" tabben. Da vil du få opp et vindu noe alla dette: (Klikk for større) Selv har jeg alt fra 45-65 i Ping på disse serverene. langt bedre en de utenlandske som er som oftest 150+. Enjoy ''Trikset'' er hentet fra Battlefield.no Edit: La med "støtte" for TV2 sine servere også: FavoriteGames=Battlefield.no;TV2 Har noen fått til dette på retail versjonen ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Funker dette i full versjonen også? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Funker dette i full versjonen også? Det var jo derfor jeg spurte om det funka i retail fordi jeg får det ikkje til... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Såg vel ikkje posten din vel.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Nei, trikset fungerer ikke i retail, pga det er satt opp litt anderledes der med masse tall som jeg ikke forstår noe av. Men det du kan gjøre er: Trykk på Multiplayer > Server Browser I menyen til høyre kan du søke etter servere med et spessielt navn. For øyblikket er det kunn TV2 og Battlefield.no som hoster servere i norge(såvidt jeg vet). Søk etter feks "TV2" eller "Battlefield.no", da skal alle serverene med det navnet i seg dukke opp. Det er viktig at dere bruker store bokstaver slik at det er helt nøyaktig det samme som servernavnet, ellers dukker det ikke opp. Når du får opp lista Så kan du trykke på ">" pila vedsiden av servernavnet, så legge den til i favorites manuelt. Editerer førsteposten. Endret 6. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men det funker ikke å ha mer enn 6 favoritter Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Feil tråd, sorry... Endret 7. mars 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå