evenandreas Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hallo Soldater! Tenkte på å lage en venne tråd for BF-bc 2 til pc! Hvis dere vil være med så legg inn ditt ingame navn og class som du spiller mest med. For de som vil så er det satt opp TS server som folk kan snakke på for de som ikke vet hva TS er så er det snakk om prgrammet TeamSpeak, og selve programmet finner du her her er hvordan du kommer inn på serveren vi snakker på: Connections->Connect Adresse: 217.14.14.194 Port: 3785 Srv. PW: idag ->Connect dobbelklikk så på BF:BC2 og du er inne Hvis noen vil kontakte meg ingame så kaller jeg meg TwoFace[NoR] Spillverkets egen BC2 gruppe er oppe nå via Steam! Ta en titt da! Link -TwoFace[NoR] -Wabakki -[NST] MrGulost -RobinF -Dr. Online -Larsera -Merko -SpeedFrog -Ost -Solid Snail -ZepukkU -[ETS] LordLoss -Mammoth -Phoow -baNteX Kaa -Kakeshoma -Shadow{Nor} -Topguy -Balleflass -estyx -Soldato -Papirkurv -AldoMonrad -Ullsokk -Borbra -RitzX -z1ndr3 -Defekt -NeroWulf -Dofty -Swaxxo -Aurvan -Viruskongen -TuRb0 -Nooki -SnikingMoose -Yeright -Siemn -Butchii -sykbanan -Teh_Carebear -Moooo -Gholie -Cruentus -Feh^ -Septimus -HappyTrigger -Dennis McPoyle -Gt0 Ret4rd -RavenX9 -Hansifansi -J4rle -ScratchZID -Tjnome -LockBreaker -Svelemoe -NordicZz -Chickenviking -Dr. Tran -JoNki^ -dicktator89 -sharpspear -Sniperivan -Sir.Thanksalot -Julenizza -Nero Claudius -Ares1980 -DOCTOR666 -Refsa -Atsjonas -Megaoctane Endret 25. mai 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 [NST] MrGulost har spilt mest med assault, men har ikke funnet noen favorittklasse enda. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Wabakki Engineer / Recon er det jeg spillet mest med. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 RobinF Spiller mest Assault og Recon, men prøver å spille på de andre klassene sånn at jeg får poeng i de og Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dr. Online Medic all the way! Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Larsera Spiller for det meste som Sniper eller Assault Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Funker det friends systemet da? Tror ikke det funker her Iallefall: Heter: Merko Spiller som: Recon \ Engineer. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ja tror det skal funke nå etter at det ble Patchet. : D Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Navn: SpeedFrog Class: Recon! ,når jeg rusher Assault Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 My name is Ost Spiller KUN Engineer. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Solid Snail Assault og engineer Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 ZepukkU Spiller primært assault og recon... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som får til å adde folk som venner? Det virker helt random når du får de oppført som venner, og ikke. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som får til å adde folk som venner? Det virker helt random når du får de oppført som venner, og ikke. Har fått adda en venn, men det er helt random om jeg ser han på lista eller ikke. Så tror ikke det er helt fiksa enda. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 [ETS] LordLoss Spiller alt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 [ETS] LordLoss Spiller alt Så du har ingen favoritter? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mammoth er nicket og spiller egentlig bare som recon. Spiller under prefixen [Rainbow Ninjas] Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg går under navnet Phoow Spiller Medic og recon.. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 baNteX Kaa kaller jeg meg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kakeshoma Sniper og assault mest assault kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå