Scarn Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får ikkje logga meg på msn. Trykte feilsøk, og nøkkelporter og proxyserver kjem opp som årsaka. Har brukt Your Freedom, og det f*cka kanskje opp .. Men eg avinstallerte det, men ingenting skjer. Anyone? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har du prøvd re-installering? Har hatt samme problem. Husker ikke hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Det fiksa seg ved å tilbakestille proxy-instillinger i internett explorer. Anyway, eg hadde jo prøvd å installere Windows Live Messenger på nytt, men det går jo ikkje an. Fjerna alt, både i "legg til eller fjern programmer", og i RevoUninstaller (samme greia..) Tingen er at når eg køyrer installasjonen på nytt står det at Messenger er installert. Wtf? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Ingen som veit dette her?? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 hehe, ingen som veit korleis ein fjerner msn frå pcen.. Gratulerer Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 MSN står under: Windows Live essentials. Hvis du skal fjerne det i fra avinstallere programer. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Her er alle programma, og så vidt eg ser er ingen windows live relatert. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 På min pc så ligger MSN på C:Program Files/Windows Live/Messenger/msnmsgr.exe . Jeg fant ikke noe avinstaller i noen av de mappene. Så jeg vet ikke hva mere som skal gjøres. Det virker som du har avinstallert det helt, men noe har vist hengt seg. Beklager, jeg kommer ikke på mere hva som kan gjøres. Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Internet explorer og merk av for "Arbeid frakoblet" Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Kva skal det hjelpe for? Finst det ei anna installasjonsfil enn denne? Link? Endret 1. februar 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå